جواد زنجانی از چهره‌های اصلاح‌طلب اردبیل و فرماندار فعلی شهرستان اردبیل با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری شهرداری اردبیل انصراف داد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته جواد زنجانی از چهره‌های اصلاح‌طلب اردبیل و فرماندار فعلی شهرستان اردبیل با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری شهرداری اردبیل انصراف داد.

در نامه این کاندیدای شهرداری اردبیل به رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل آمده است: احتراما اینجانب جواد پاریاد زنجانی نظر به دعوت برخی از اعضای‌محترم شورای اسلامی شهر اردبیل و با نیت ایجاد وحدت در عرصه خدمتگذاری به زادگاه خویش دارالارشاد سربلند در شهرداری اردبیل اعلام حضور کرده و پا به این عرصه گذاشتم و در این راستا برنامه مدون خود را نیز تقدیم شورای اسلامی  شهر اردبیل کردم.

فلذا با عنایت به شرایط پیش رو و با توصیه برخی از بزرگان امر که حقیر به مصلحت اندیشی آنان باور دارم، بدینوسیله انصراف خود را از داوطلبی تصدی شهرداری اردبیل به استحضار اعضای محترم آن شورا رسانده و از محبت های آنها تشکر و قدردانی نموده و برای شهردار محترم منتخب آرزوی توفیق و موفقیت در مسیر خدمت به کهن شهر اردبیل دارم.

گفتنی‌است به احتمال زیاد حمید لطف‌اللهیان، عباس‌کریمی، سید حامد عاملی و تیزپاز گزینه‌های نهایی شهرداری اردبیل هستند که از بین آنها فردا در جلسه علنی شورا با حضور خبرنگاران شهردار اردبیل انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.