سید شمس الدین مراثی روز سه شنبه در بازدید از یک مجتمع صنایع غذایی در عجب شیر در گفت و گو با ایرنا افزود: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و استفاده بهینه از فرصت های سرمایه گذاری یکی از مهمترین راه کارهای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان است.
وی با اشاره به اقدامات کارگروه اقتصاد مقاومتی در حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: این کارگروه در زمینه های مختلف گردشگری، کشاورزی ، صنعتی و خدماتی و با هدف حمایت ازسرمایه گذاران و رفع موانع و ترغیب سرمایه گذاران برای استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان تشکیل شده است.
مراثی، تسهیل و تسریع در امر سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان را از دیگر اهداف این کارگروه برشمرد و گفت: این کارگروه با مرتفع کردن قوانین دست و پا گیر اداری و کنارگذاشتن محدودیت ها، شرایطی مناسب برای سرمایه گذاری را فراهم کرده است.
وی همچنین بر ضرورت ایجاد و افزایش تعداد کارخانه های تبدیلی در منطقه تاکید کرد و افزود: توسعه صنایع تبدیلی در افزایش درآمد کشاورزان و اشتغالزایی موثر بوده و موجب ارتباط مستقیم کشاورز با کارخانه و حذف دست دلالان می شود.
شهرک صنعتی عجب‌ شیر با 96 هکتار مساحت به عنوان یکی از شهرک ‌های صنعتی آذربایجان شرقی در 2 کیلومتری شهر عجب‌ شیر واقع شده‌ است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده:عیسی عطاپور**
7485/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.