تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مرحله سوم جام حذفی، به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، آبی‌پوشان تبریزی در آخرین بازی خود، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف تیم تراکتورسازی رفت و مقابل همشهری‌اش با نتیجه دو بر یک شکست خورد و پس از این بازی، لوکا بوناچیچ از سمت خود برکنار و فیروز کریمی جایگزین وی شد.
 
بدین ترتیب، فیروز کریمی در اولین محک خود روی نیمکت گسترشی‌ها، فردا بازی مرگ و زندگی را پیش رو دارد و در صورت لغزش و باخت در این مسابقه، از دور رقابت‌های جام حذفی کنار خواهد رفت.
 
این بازی قرار بود روز هفدهم شهریور ماه و همزمان با سایر بازی‌های این مرحله برگزار شود که به دلیل برگزاری بازی گسترش فولاد مقابل پرسپولیس، به زمان دیگری موکول شد و قرار است از ساعت 17:20 فردا (چهارشنبه) به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شود.
 
طبق برنامه، قرار است برنده بازی فردا، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات به مصاف تیم استقلال تهران برود.
 
آبی‌پوشان تبریزی در پایان هفته هشتم لیگ برتر، با هفت امتیاز قعرنشین است و در مقابل، تیم نفت مسجدسلیمان با کسب 16 امتیاز از هفت بازی، در صدر جدول لیگ دسته یک حضور دارد.
 
شاگردان فیروز کریمی، امروز (سه‌شنبه) جهت برگزاری این بازی با پرواز هواپیمایی آتا به تهران رفتند و بعد از ظهر نیز به اهواز پرواز می‌کنند و سپس راهی مسجدسلیمان خواهند شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.