سرهنگ حسین محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های هشت سال دفاع مقدس است، اعلام کرد: 100 برنامه برای گرامی داشت این هفته برنامه ریزی شده است.
وی گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه، برپایی ایستگاه های صلواتی، افتتاح نمایشگاه عکس و مسابقات ورزشی از جمله این برنامه هاست.
وی با بیان اینکه این برنامه ها از سوی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بستان آباد تدارک دیده شده است، افزود: افتتاح خانه محروم و برگزاری نشست های نهضت روشنگری از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.
سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه این برنامه ها با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های مقاومت شهرستان اجرا می شود، افزود: نواختن زنگ ایثار و مقاومت و اجرای مراسم صبحگاه واحدهای بسیج دانش آموزی، استقبال از دانشجویان و برگزاری مراسم زیارت عاشورا هم در این هفته پیش بینی شده است.
وی همایش بزرگ پیاده روی و برگزاری انواع کارگاه های آموزشی، فرهنگی و همایش های دسته های بسیج الزهراء و روحانیون را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
محمدی، تقارن هفته دفاع مقدس با محرم را فرصتی برای تبیین ارزش های والای نهضت عاشورا عنوان کرد و افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس امسال حال و هوای عاشورایی به خود گرفته است.
وی، توسعه و پیشرفت کنونی جامعه را در سایه مدیریت مدبرانه امام راحل (ره) و رشادت و جانفشانی رزمندگان و حمایت های مردم از انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن درصدد تخریب ارزش ها و آرمان های شهیدان است.
فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد یادآوری کرد: رژه موتوری و نیروهای پیاده بسیجی این شهرستان هم در میدان مولوی شهر بستان آباد و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
شهرستان بستان آباد با 95 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع است.
خبرنگار : علی کبیر ** انتشار: رستگار
7239/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.