محمد علی صمدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید هفت هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی، 2 هزار و 593 نفر در دوره متوسطه اول و یک هزار و750 نفر در دوره متوسطه دوم ثبت نام کرده اند.
وی با اشاره به طرح بهسازی مدارس در تابستان امسال، افزود: در طرح بهسازی مدارس و فضاهای آموزشی بیش از 50مدرسه به همت بسیج دانش آموزی و در قالب طرح هجرت 3 بهسازی شد.
صمدزاده ادامه داد: برای بازگشایی مدارس و تقویت جایگاه پروژه مهر، بازدیدهای وزارتی از مدارس و رفع معایب و نواقص آموزشی موجود انجام شده و ساماندهی 900 همکار فرهنگی شاغل در مدارس این شهرستان نیز انجام شده است.
وی با اشاره به توزیع بسته های حمایتی بین دانش آموزان بی بضاعت در مدارس و روستاهای محروم شهرستان، گفت: با همکاری خیرین، لوازم التحریر و بسته های حمایتی لازم و همچنین پوشاک تهیه شده که ر اختیار این دانش آموزان قرار می گیرد.
وی همچنین از طرح یک دانش آموز یک مهارت در تعطیلات تابستانی خبر داد و گفت: این طرح با حضور 260دانش آموز برگزار شد و مراسم پایانی آن 22 شهریور برگزار خواهد شد.
صمدزاده همچنین از افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی دانش آموزی با یک میلیارد و650میلیون ریال خبرداد و افزود: پیگیر ایجاد استخر سرپوشیده، زمین تنیس و والیبال ساحلی برای دانش آموزان هستیم.
وی به رتبه های دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری نیز اشاره کرد و گفت: 20 رتبه زیر هزار و 18 نفر زیر سه هزار عملکرد دانش آموزان شهرستان در کنکور امسال بود که در مقایسه با سال های گذشته رشد خوبی داشت.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده:عیسی عطاپور**
7485/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.