رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: عنایت الهی و همت دانشگاهیان و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی آن را به ابر دانشگاه تبدیل کرده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید جواد انگجی در چهارمین سمینار و کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم ایمنی و آتش نشانی واحدهای دانشگاهی استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل با اشاره به وسعت دانشگاه آزاد اسلامی در پهنای کشور ایران، افزود: جمعیت میلیونی دانشجویان این دانشگاه همه را به تعجب وا داشته است و اثبات کرده که می‌توان از هیچ به کجا رسید.
وی تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی با یک سیستم بسیار گسترده سرو کار داریم و بایستی متناسب با آن برنامه‌ها و اقدامات خود را تنظیم کنیم .
انگجی حفاظت از دانشجویان را از وظایف اصلی مسئولین دانست و گفت: حفاظت از بچه‌های مردم و امانت‌داری از آن‌ها یکی از وظایف اصلی مسئولان حراست و حفاظت و ایمنی دانشگاه آزاد اسلامی است .
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از پیگیری‌های مستمر مدیرکل حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی در اصلاح وضعیت حفاظتی و ایمنی واحدهای دانشگاهی تشکر کرد و بیان کرد: اقدامات و اصلاحات انجام شده در باب ایمنی در سطح استان قابل قبول می باشد.
وی در خاتمه از مسئولین ایمنی واحدهای دانشگاهی خواست موارد خطرآفرین را کشف و خنثی سازند و در این راه از تجارب و اطلاعات سازمان های آتش نشانی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.