رئیس بیمارستان فارابی ملکان از افزایش تعداد دستگاه‌های بخش دیالیز این بیمارستان از شش دستگاه به هشت دستگاه خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته دو دستگاه دیالیز خریداری و به این بخش اضافه شده است. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، نادر خدادادی در جلسه انجمن حمایت از بیماران کلیوی ملکان افزود: بخش دیالیز بیمارستان ملکان روزانه با 10 کادر درمانی و خدماتی به 38 بیمار دیالیزی  خدمات ارائه می‌کند. 
وی از توسعه ساختمان بخش دیالیز بیمارستان فارابی ملکان خبر داد و اظهار کرد: زیربنای این بخش به 230 متر مربع افزایش یافته است. 
وی اصلاح سیستم سرمایش و گرمایش و تعمیرات کلی ساختمان بخش دیالیز بیمارستان ملکان را از سایر اقدامات مدیریت بیمارستان فارابی ملکان ذکر کرد. 
مدیر انجمن بیماران کلیوی ملکان گفت: این انجمن از اردیبهشت ماه 92 تاسیس شده و در حال حاضر 43 تن از بیماران دیالیزی و پیوندی و صفاقی تحت پوشش خدمات مالی و درمانی انجمن قرار گرفته‌اند. 
ولی اله حامد در این جلسه افزود: تعداد 36 تن از بیماران تحت پوشش انجمن را بیماران دیالیزی تشکیل می‌دهند. 
وی افزود: تعداد 31 تن از این عزیزان را آقایان و بقیه را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و مشکلات مالی و پیوند کلیه مهمترین مشکل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ملکان محسوب می‌شود. 
رئیس بیمارستان فارابی ملکان نیز در این جلسه از افزایش تعداد دستگاه‌های بخش دیالیز این بیمارستان از شش دستگاه به هشت دستگاه خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته تعداد دو دستگاه دیالیز خریداری و به این بخش اضافه شده است. 
نادر خدادادی افزود: بخش دیالیز بیمارستان ملکان روزانه با 10 کادر درمانی و خدماتی به 38 بیمار دیالیزی در صبح شیفت صبح و عصر خدمات ارائه می‌کند. 
وی از توسعه ساختمان بخش دیالیز بیمارستان فارابی ملکان خبر داد و اظهار کرد: زیربنای این بخش به 230 متر مربع افزایش یافته است. 
وی اصلاح سیستم سرمایش و گرمایش و تعمیرات کلی ساختمان بخش دیالیز بیمارستان ملکان را از سایر اقدامات مدیریت بیمارستان فارابی ملکان ذکر کرد         
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.