به گزارش ایرنا، در این آئین استقبال، معاون سیاسی فرماندار شهرستان ویژه میانه با اهدای لوح تقدیر از این قهرمانان قدردانی کرد.
میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم ایران در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان در دیدار نهایی برابر لوکاس از آرژانتین قرار گرفت و با غلبه بر این حریف با نتیجه 17 بر 5 مدال طلا را از آن خود کرد.
این قهرمان میانه ای در مراحل قبل توانسته بود نمایندگان هند، کره‌جنوبی، شیلی و آذربایجان را از مقابل برداشته و به فینال برسد.
سعید رجبی تکواندو کار وزن 87- کیلوگرم کشورمان هم در این مسابقات ابتدا برابر «آدرین آنجیال» نماینده اسلواکی دارنده مدال برنز قهرمانی 2015 با نتیجه 28 بر 8 به برتری رسید.
وی در دومین مبارزه به مصاف «ماتئو میلانی» از ایتالیا رفت و 26 بر 2 پیروز شد و در دیدار سوم «میسائل لوپز» از مکزیک را 17 بر 3 از پیش رو برداشت.
رجبی در مرحله نیمه نهایی « رافائیل کمالف» از روسیه را 10 بر 9 از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.
نماینده وزن هفتمی کشورمان در فینال این رقابت ها با «سئونگوان لی» از کره جنوبی مبارزه کرد و در دیداری حساس در حالی که تا ثانیه های پایانی راند سوم نتیجه به نفع نماینده کره جنوبی بود نتیجه را مساوی کرد و در راند طلایی با کسب دو امتیاز موفق شد خوشرنگ ترین مدال این رقابت ها را کسب کند.
بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2017 با حضور 7639 ورزشکار از 142 کشور جهان و در 21 رشته ورزشی از روز جمعه 27 مرداد به مدت 13 روز در چین تایپه برگزار شد.
بر اساس این گزارش، سعید رجبی مدال طلای خود را تقدیم خانواده شهید محسن حججی کرد.
خبرنگار: غلامی ** تنظیم : انصاری** انتشار: رستگار
/3071/7231/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.