آرمین هادی پور روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگا ایرنا در رشت افزود: در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو جهان ، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شدم.
وی اظهار کرد: در جریان این رقابت ها در وزن 54- کیلوگرم در 6 مسابقه به مصاف حریفان رفتم که در دیدار نهایی مقابل 'تان هون کیم' دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ریو 2016، دو مدال طلای قهرمانی جهان 2015 و 2013 از کشور میزبان قرار گرفتم و با شکست برابر این حریف قدرتمند ، مدال نقره جهان را کسب کردم.
وی ادامه داد: پیش از این دیدار ، برابر حریفانی از کشورهای هندوستان، اتیوپی ،اندونزی ، بلژیک و تایلند قرار گرفتم و توانستم همه حریفانم را شکست دهم.
هادی پور خاطرنشان کرد: پس از رقابت های جهانی کره جنوبی ، خودم را برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ روسیه که اوایل مرداد ماه با حضور 32 تکواندو کار برتر جهان برگزار می شود آماده می کنم .
آرمین هادی‌پور متولد 1373 در شهرستان رشت است که در وزن اول تکواندو به رقابت می پردازد و تاکنون توانسته در رقابت های مختلف مدال های ارزشمندی را کسب کند.
این تکواندوکار گیلانی علاوه بر کسب مدال نقره جهانی ، توانسته اولین مدال طلای ایران را در مسابقات آسیایی در وزن اول کسب کند و همچنین دارنده دو مدال طلای المپیک دانشجویان جهان و تورنمنت آزاد کره جنوبی در تیر ماه سال 94 ، مدال طلای تورنمنت آزاد قزاقستان در سال 94 ، مدال طلای تورنمنت کرواسی آبان 94 ، مدال نقره مسابقات جام جهانی مکزیک آذر ماه 94 ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو برزیل و تورنمنت آزاد فجیره امارات در اسفند 94 را در کارنامه ورزشی خود دارد.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.