به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه روز سه شنبه در جریان بهره برداری از این طرح با اشاره به اینکه آب از نعمات بزرگ خداوند است، تاکید کرد: مدیریت نادرست و بی دقتی در مصرف آن باعث خواهد شد تا هر سال بیشتر به سمت خشکسالی و کم آبی چاه های موجود برویم.
حمید شکری با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در 2 سال گذشته برای حدود 40 روستا در بخش کندوان با تانکر آبرسانی می شد اما با بهر برداری از این طرح دیگر نیازی به آبرسانی با تانکر نیست و همه این خدمات در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش دولتمردان و مشارکت مردم حاصل شده است.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است که در منطقه از طریق آرای مردم بر سر کار آمده و اداره می شود، افزود: در بیشتر کشورهای جهان، نظام پادشاهی و دیکتاتوری حاکم است.
فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه دولتمردان و مسئولان نظام به طور مستقیم و غیرمستقیم از جانب مردم انتخاب می شوند، افزود: در مملکتی هستیم که مردم نقش اصلی را در آن ایفا می کنند و ما به عنوان حقوق بگیران ملت وظیفه خدمتگزاری به مردم را برعهده داریم و اگر غیر از این باشد قصور کرده ایم.
وی با بیان اینکه فرصت عظیم آبرسانی در این بخش از جمله آونلیق با 50 میلیارد ریال اعتبار فراهم آمده از کشاورزان خواست در اسرع وقت به جهاد کشاورزی مراجعه کرده و از سامانه های نوین آبیاری در اراضی خود بهره ببرند تا با مشکل کم آبی و خشکسالی مواجه نشویم.
شکری از دهیاران و شوراهای اسلامی بخش کندوان خواست تا در جلب مشارکت و خودیاری مردم تلاش کنند زیرا بیشترین اعتبار دولتی به سمت مناطقی سوق می یابد که میزان خودیاری در آنها بالا باشد.
وی ادامه داد: هر چند که انجام امور وظیفه دولت است اما با توجه به فشارها و تحریم های مختلف از سوی دولت های استکباری به سرکردگی آمریکا، مشارکت و خودیاری مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خوشبختانه مردم ایران از جمله مردم این منطقه همراه و حامی دولت هستند.
شکری با بیان اینکه هدف دولت خدمات رسانی به مردم است، افزود: فقط در حوزه گازرسانی، دولت برای هر خانوار 100 میلیون ریال هزینه می کند و در دیگر حوزه ها نیز شاهد خدمات رسانی دولت به مردم هستیم.
بخشدار کندوان میانه نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید نظام جمهوری اسلامی ایران شهیدان باهنر و رجایی گفت: در این بخش در سال جاری شاهد احداث 7 راه روستایی، 9 طرح آبرسانی همچنین 6 خانه محروم روستایی بدون اعتبار دولتی در حال اجراست.
محمود زرین از اخذ مجوز سرمایه گذاری برای 16 طرح در بخش کندوان خبر داد و گفت: در دولت یازدهم 710 میلیارد ریال از سوی دولت و 150 میلیارد ریال نیز از سوی دهیاری ها در این بخش هزینه شده است .
وی علاوه بر آبرسانی به روستاها و پایاب سد آونلیق، برق رسانی، صدور سند مالکیت روستایی، بهسازی و آسفالت راه روستایی و احداث 5 واحد ساختمان دهیاری، گازرسانی به برخی از روستاها و نصب 2 دستگاه سامانه ضد تگرگ را از جمله طرح هایی عنوان کرد که همزمان با هفته دولت در بخش کندوان به بهره برداری رسید.
خبرنگار: غلامی** انتشار: انصاری
7231 /3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.