بخشدار مرکزی شهرستان بستان آباد در حاشیه افتتاح این پروژه ها به خبرنگار ایرنا، گفت: خط انتقال آب از چاه های آب کشاورزی به اراضی کشاورزی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی راه اندازی شد که به این طریق شاهد بالا رفتن راندمان آب و کاهش اسراف در حوزه کشاورزی خواهیم بود.
حسن سامع نصایح ، دومین افتتاح امروز این شهرستان را پروژه گلخانه واقع در روستای گرگان جدید با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح شاهد اشتغالزایی برای شش نفر هستیم.
وی اضافه کرد: امروز همچنین شاهد افتتاح دو دهنه پل و جدول گذاری و اجرای دیوار سنگی حائل و کانیو در روستای گرگان جدید با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال، افتتاح پروژه دوربین های حفاظتی در تالاب بین المللی قوریگل با اعتبار چهار میلیارد ریال و افتتاح واحد تولیدی نساجی و ریسندگی و واحد تولید لیوان یکبار مصرف و دستمال کاغذی با اعتبار سه میلیارد ریال بودیم.
وی گفت: بهره برداری از 10 خانه مددجوی کمیته امداد امام خمینی در روستای الوار با اعتبار 40 میلیارد ریال که برای تکمیل آنها خیران در شهرستان بستان آباد نیز کمک مالی کرده اند از طرح های بهره برداری شده امروز در شهرستان بستان آباد است.
شهرستان بستان آباد با حدود 100 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار:علی کبیر** تنظیم: مرتضائی**انتشار: عزیزی راد
7239/3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.