دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی خبر داد: سومین نشست دبیران اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری در محل تشکیلات خانه کارگر  آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، کریم صادق زاده تبریزی  با اعلام این مطلب گفت: برگزاری این نشست همزمان با آغاز به کار دولت دوازدهم و وظایف سنگین آن به ویژه در حوزه کارگری و اشتغال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
وی ادامه داد: در این نشست که در آن دبیرکل خانه کارگر و معاونان در حوزه‌های مختلف کاری نیز حضور خواهند داشت، چالش‌های پیش روی جامعه کارگری و بازنشستگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کابینه دوازدهم با توجه به اهداف کلان دولت از وزارتخانه‌های کلیدی به شمار می رود، خاطر نشان کرد: بحران صندوق‌های بازنشستگی، بیکاری و اشتغال، افزایش جمعیت زیر خط فقر و آسیب‌های اجتماعی از اهم مسایلی هستند که باید مسائل
مربوط به آنها با دقت خاصی از سوی دست اندرکاران و فعالان جامعه کارگری به دقت بررسی شود.
 
صادق زاده تبریزی با بیان اینکه بررسی مطالبات و انتظارات  کارگران و بازنشستگان از دولت دوازدهم  یکی از مهمترین مباحث در این نشست است، افزود: با جمع بندی نقطه نظرات و گزارش‌های فعالان جامعه کارگری از سراسر کشور پیشنهادات جامعی به دولت به ویژه در حوزه اقتصاد و اشتغال ارایه می‌شود.
 
دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی  بررسی مسائل  درون سازمانی خانه کارگر را از دیگر اهداف این نشست دو روزه عنوان کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مهم جامعه کارگری رسیدگی به وضعیت واحدهای بحرانی به ویژه واحدهای واگذار شده غیرکارشناسی است که در این نشست نیز دبیران اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور به این موضوع  مهم می‌پردازد.
 
وی با اشاره به مشکلات کارگران بازنشسته گفت: بازنشستگان در حوزه‌های مختلف با مسائل متعددی روبرو هستند که در این نشست نیز بدان توجه خواهد شد که در این میان مباحث رفاهی و همسان سازی حقوق آنان  یکی از مهمترین اولویت‌ها است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.