اسماعیل جبارزاده عصر شنبه در آئین افتتاح 4 طرح عمران شهری در شهر خامنه از توابع شهرستان شبستر گفت: ایفای نقش این شهر در این رویداد مهم نیازمند تقویت مراکز رفاهی و اقامتی است.
وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات ویژه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به شهرستان شبستر وجود ندارد، از پیش بینی احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شبستر خبرداد و گفت: بخشی از اعتبار این مجموعه را استان تامین خواهد کرد.
استاندار آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه مردم شهرستان شبستر در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت 85 درصدی بیشترین همراهی را داشتند، گفت: در واقع شبستر شاگرد اول این دوره از انتخابات شد.
وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در این شهرستان بین 4 و 5 درصد است، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود با تلاش مسئولان و کمک خیران زمینه کاهش بیشتر این نرخ هم وجود دارد.
امام جمعه شهرستان شبستر هم با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امنیت امروز در سایه خون شهدا به دست آمده است و باید قدردان این نظام باشیم.
حجت الاسلام محمد زاده با اشاره به اینکه رهبری پرچم هدایت جامعه اسلامی را به دست گرفته اند، گفت: امریکا همچنان دشمن ماست زیرا با توسعه و استقلال ما مخالف است.
طالب پور فرماندار شبستر هم از شروع عملیات اجرایی گازرسانی به 6 روستای این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: با گازرسانی به این روستاها تمامی روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مند می شوند.
بابک شریفی شهردار خامنه هم برای اجرای 4 طرح عمران شهری در مجموع 27 میلیارد ریال هزینه شده است.
این آئین افتتاح با حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران استانی و محلی همچنین نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
این آئین با تقدیر از اعضای شورای شهر و شهرداران قبلی و فعلی شهر خامنه همراه بود.
استاندار آذربایجان شرقی امروز همچنین از موزه شهر خامنه دیدن کرد.
شهر خامنه در بخش مرکزی شهرستان شبستر با فاصله 72 کیلومتری از غرب تبریز واقع شده و به واسطه اینکه زادگاه پدری مقام معظم رهبری است به شهر ولایت مشهور است.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.