به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، پنج طرح عمرانی،خدماتی و آموزشی با هزینه 22 میلیارد و 710 میلیون ریال در شهرستان مرند افتتاح شد.
این طرح ها شامل یادمان مزار سه شهید گمنام ، آبیاری تحت فشار در 5 هکتار از اراضی کشاورزی، یک باب مدرسه دو کلاسه، مرکز سلامت روستایی در شهر زنوز، سالن چند منظوره 500 تنی در روستای هرزند جدید می باشد.

**طرح های افتتاح شده شهرستان هریس
طرح سرویس نمایشگر تلفن مراکز روستایی، سایت 3 جی و 4 جی شهری و روستایی و اینترنت پر سرعت روستایی هریس با هزینه ای بالغ بر 15میلیارد و 200 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
همچنین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای و کارگاه آموزش صنایع دستی و فرش با هزینه بالغ بر 3میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در هریس افتتاح شد

**افتتاح آب شرب روستای اخی جهان آذرشهر
مخزن یک هزار متر مکعبی ذخیره سازی آب روستای اخی جهان آذرشهر با اعتبار 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
با افتتاح این مخزن، یک هزار خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 200 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.
** طرح های افتتاحی شهرستان ملکان
افتتاح آسفالت خیابان آزادی،طرح پیاده روسازی،دو طرح مخابراتی و ایستگاه آتش نشانی که برای تکمیل و راه اندازی آنها در مجموع بیش از 17میلیارد ریال هزینه شده است.
** طرح های افتتاح شده در شهرستان مراغه
سه واحد مسکن مقاوم سازی شده مددجویان کمیته امداد، سالن اجتماعات مرکز ترک اعتیاد گلستان، دو مرکز مشاوره روانشناسی و تحصیلی و یک شرکت بازرسی آسانسور در مراغه به بهره برداری رسید .
برای این طرح ها در مجموع 3 میلیارد و 570 میلیون ریال هزینه شده است .
همچنین 16 طرح برق رسانی در شهرستان هشترود با اعتبار بیش از 18 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
خبرنگار: نعمت مرادپور**انتشار: عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.