مرکز سلامت شهری و روستایی شهرستان سیس با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت در مراسم افتتاح مرکز سلامت شهری و روستایی شهرستان سیس اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بخش بهداشت و درمان دارد و حدود سه هزار پروژه ی بهداشتی به کمک دولت و خیرین سلامت در حال انجام است که شش هزار پروژه نیز در دولت جدید در نظر گرفته شده است.
 
دکترسیدعلی صدرالسادات با اشاره به نقش کمک خیرین سلامت در این حوزه گفت: دولت به تنهایی قادر به پرداخت کامل هزینه های سلامت نیست و با تکیه بر فرهنگ غنی مردم کشور، در این راستا از خیران سلامت کمک می گیرد.
 
عزیززاده، رئیس شبکه ی بهداشت شبسترنیز در این مراسم اظهار کرد: زیربنای این مرکز حدود یک هزار و 100 متر است که حدود یک سال برای تکمیل این پروژه زمان صرف شده است.
 
وی افزود: شهرستان شبستر 135هزار نفر جمعیت و 35 تیم سلامت دارد و در طول سه سال گذشته پنج خانه ی بهداشت و دو مرکز سلامت در این شهرستان ساخته شده است.
 
وی بیان کرد: مرکز سلامت شهری و روستایی سیس به صورت مشارکتی و با مشارکت یک خیر سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ساخته شده که دارای بخش های اورژانس، بهداشت و درمان، دو پانسیون پزشک، یک سالن آموزش، بخش مامایی و احیا است.
 
عزیززاده با اشاره به پروژه های درمانی در حال ساخت در این شهرستان گفت: مرکز دیزج، مرکز علیشاه، مرکز سی تی اسکن، مجتمع سلامت شرفخانه، اتاق عمل چشم و آی سی یو از جمله پروژه های در حال تکمیل است که اکثرا با همت خیران ساخته شده اند.

بر اساس این گزارش؛ مرکز سلامت شهری و روستایی شهرستان سیس با مشارکت خیر سلامت "حاج الله وردیخان جعفری سیس" ساخته شده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.