تراکتورسازی تبریز، چهارمین بازی خود در لیگ هفدهم را مقابل نفت تهران برگزار می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) از تیم نفت تهران پذیرایی می‌کند.
 
شاگردان یحیی گل‌محمدی که لیگ امسال را اصلاً خوب آغاز نکرده‌اند و سه باخت پشت سرهم مقابل تیم‌های استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تجربه کرده‌اند، به هیچ وجه حتی به نتیجه تساوی نیز راضی نیستند و فقط به دنبال سه امتیاز بازی خانگی فردا هستند.
 
نفت تهران نیز در گام نخست رقابت‌ها، توانست با نتیجه دو بر یک از سد سپیدرود رشت عبور کند و در هفته دوم مسابقات، با تساوی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان متوقف شد. شاگردان حمید درخشان هفته گذشته میزبان پرسپولیس بودند که با سه گل مغلوب تیم سرخپوش پایتخت شدند تا به دنبال امتیاز در بازی مقابل تراکتور باشند.
 
نفتی‌ها هم اکنون در آغاز هفته چهارم رقابت‌ها، با چهار امتیاز در رده یازدهم جدول هستند و تراکتورسازی تبریز نیز با صفر امتیاز، قعرنشین جدول است.
 
بازی بین دو تیم از ساعت 19:45 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود و پیام حیدری به همراه حمید سبحانی، مهدی شفیعی و سعاد وفا پیشه، داوران این بازی خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.