معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز بهره گیری از ذهن‌های خلاق را اولویت و دورنمای جشنواره ایده و خلاقیت‌های برتر دانست.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی در آیین اختتامیه جشنواره ایده و خلاقیت های برتر با معرفی تبریز به نام شهر علامه‌ها و فرهیختگان که همواره در طول تاریخ خواستگاه فرهنگ و صنعت بوده ، گفت: این جشنواره با محوریت تبریز ۲۰۱۸ مطرح و اهداف مدیریت شهری، گردشگری و مدیریت پسماند و حفاظت از محیط زیست را پیگیری کرد و شهرداری تبریز عزم راسخ در توسعه هم جانبه این شهر دارد.
 
وی یادآور شد: جشنواره ایده و خلاقیت‌های برتر با هدف حمایت از جوانان و نخبگان سعی دارد تا ظرفیت و پتانسیل‌های نسل جوان را در راستای بهره گیری از ذهن‌های خلاق شناسایی و معرفی کند.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز همچنین از عوامل برگزار کننده این جشنواره تشکر و قدردانی کرد و آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان این جشنواره کرد.
 
جشنواره ایده های برتر تبریز ۲۰۱۸ با هدف انسجام بخشی به ایده های خلاقانه و بهره مندی از فکر خلاقیت‌های شهروندان در حوزه های مختلف مدیریت شهری برگزار شد.
 
دبیرخانه جشنواره نیز از عموم افرادی که در ارتباط با مفاد یاد شده درفراخوان طرح یا ایده‌ای داشتند دعوت به حضور و همراهی کرد.
 
بعد از اعلام فراخوان این جشنواره، استقبال گسترده‌ای از سوی جامعه پژوهشگران و نخبگان در این رابطه شد و نتیجه‌ی آن خلق آثار و ایده های ارزشمندی است. در این مدت 41 اختراع و 331 ایده به دبیرخانه جشنواره رسید که شامل آثار بسیار ارزشمندی در حوزه ایده پردازی و خلاقیت هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.