مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تاکید کرد که طرح نهضت داوطلبی تبریز 2018 حرکتی ارزشمند برای آگاه‌سازی مردم است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، علیرضا اصغری در حاشیه برنامه نهضت داوطلبی تبریز 2018 با محوریت تمیز کردن میدان انقلاب تبریز، انتخاب این شهر را به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 را فرصتی تاریخی دانست و افزود: باید همه میزبان خوبی برای مسافران شهرمان باشیم و به دلیل اینکه در نگاه اول، تمیزی و زیبایی بصری شهر جلب توجه می‌کند، ضروری است شهروندان مشارکت لازم را با پاکبانان داشته باشند.
وی با تاکید بر اهمیت کار پاکبانان در سطح شهر گفت: جمع آوری پسماند حدود دو میایون نفر جمعیت، کار آسانی نیست و در واقع آنان قلب شهر ما هستند و در زیبایی تبریز، نهایت تلاش خود را می‌کنند.
وی تاکید کرد: از طرح نهضت داوطلبی تبریز 2018 حمایت می‌کنیم و در کنار مردم برای تمیزی و آمادگی آن برای گردشگران هستیم.
این گزارش اضافه می‌کند، با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 از سوی سازمان همکاری کشورهای اسلامی و لزوم آمادگی شهر برای میزبانی از گردشگران در این سال، طرح نهضت داوطلبی تبریز 2018 با عضو گیری داوطلبانه از تمامی شهروندان با هدف آموزش مستمر و مشارکت آنان در امور شهری در تبریز آغاز شده‌است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.