کاراته‌کاران آذربایجان‌شرقی در هشتمین دوره مسابقات جهانی کاراته (سبک شیتوریو هایاشی ها) یک طلا و چهار مدال نقره و برنز کسب کردند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، هشتمین دوره مسابقات جهانی کاراته (سبک شیتوریو هایاشی ها) در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد که تیم منتخب استان آذربایجان شرقی در ترکیب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات فوق حضور داشتند که توانستند با غلبه بر حریفان قدر جهانی نتایج خوبی را کسب نموده و مدال های زرین را درو کنند.
 
در این دوره از رقابت‌ها در رشته کومیته انفرادی حبیب نادری به مدال طلا رسید و ایرج بابازاده به مدال نقره رسید.
 
در رشته کومیته تیمی با ترکیب حبیب نادری - ایرج بابازاده به مدال نقره رسید و در رشته کاتای تیمی با ترکیب امیر قیامی، رضارحمانی و سینا غفاری به مدال برنز بسنده کردند.
 
در بخش بانوان، در رشته کومیته انفرادی فرشته گلکاری به مدال برنز دست یافت و مریم محمودی نیز در رشته کومیته انفرادی تیم اعزامی حضور داشتند .
 
 
رقابت های المپیاد بسکتبال جوانان کشور با قهرمانی تیم آذربایجان‌شرقی در منطقه شمالغرب کشور به انتها رسید.
 
شاگردان یونس نمونه خواه در آخرین بازی که در سالن شهید اقدمی برگزار شد، برابر تیم اردبیل با نتیجه ۶۲ - ۲۱ به برتری رسیدند تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.
 
این تیم در بازی اول خود نیز با حساب ۷۲-۲۱ تیم اردبیل را شکست داده بود. بعد از تیم آذربایجان شرقی، تیم های ارومیه و اردبیل دوم و سوم شدند.
 
حبیب ستوده نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مراسم پایانی این رقابت ها حضور داشت و کاپ عنوان نخست را به تیم قهرمان اهدا کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.