عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است "تبریز ۲۰۱۸" آبروی ایران است و باید برای برگزاری باشکوه این رویداد تمامی مسئولان کشوری و استانی پای کار آیند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی،  محمد اسماعیل سعیدی در جلسه مشترک وزارت ورزش و جوانان با ستاد استانی تبریز ۲۰۱۸، عنوان کرد: از آقای سلطانی‌فر که اصلی‌ترین نقش را در انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ ایفا کرد، سپاس و قدردانی را دارم همچنین استاندار آذربایجان‌شرقی نیز زحمات زیادی در ستاد استانی می‌کشد.
وی با اشاره به بازدید اخیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، خاطرنشان کرد: این استادیوم به عنوان دهکده‌ی ورزشی احداث شده که متاسفانه در تکمیل بخش‌های مختلف آن کم کاری شده و نواقصاتی دارد که باید سریعاً رفع شود.
وی ادامه داد: استخر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تنها استخر استاندارد شمال غرب کشور است که باید برای تکمیل آن اقدام شود.
سعیدی با اشاره به اینکه استادیوم فوتبال ورزشگاه یادگار امام (ره) ظرفیت ۷۰ هزار نفری دارد، تصریح کرد: این ورزشگاه بعد از ورزشگاه آزادی دومین ورزشگاه بزرگ کشور است که در بازی‌های تراکتورسازی بخش بزرگی از ظرفیت آن پر می‌شود.
وی بیان اینکه تراکتور در سطح کشور حرف اول را می‌زند، بیان کرد: تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم با دیدن هواداران پرشور تراکتور رونق پیدا کردند.
این نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس خاطرنشان کرد: حضور تمامی مدیران وزارت ورزش و جوانان در تبریز کار ارزشمندی بوده و نیاز است دیگر وزارت‌خانه‌ها هم پای کار آمده و نقش آفرینی کنند.
وی یادآور شد: روز گذشته در جلسه‌ای با حضور هنرمندان و خانم احمدی‌پور حضور داشتم، تلاش بر این است که از تمامی ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم.
سعیدی با اشاره به اینکه باکو در سال ۲۰۱۹ از این رویداد بین‌المللی میزبانی خواهد کرد، گفت: باکو رقیب جدی برای تبریز است و باید میزبان بهتری از باکو باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.