روح ‌الله دهقان ‌نژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد به منظور نشان دادن نقش مطبوعات و رسانه ها در آگاهی بخشی مردم و همچین ایجاد همدلی بین اصحاب رسانه نخستین جشنواره رسانه‌ ای ابوذر را برگزار کند.
وی اظهار کرد: تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی، افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.
دهقان نژاد گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر با محورهای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه در هفته بسیج برگزار خواهد شد.
وی افزود: در صورت تایید کمیته علمی بسیج رسانه استان، موضوعات بومی همچون دریاچه ارومیه و ارزیابی گردشگری با محوریت تبریز 2018 نیز جزو محورهای این جشنواره قرار خواهد گرفت.
مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این استان جزو سه استان کارگاهی (پایلوت) در اقتصاد مقاومتی کشور و به عنوان الگو در این عرصه نیز معرفی شده است، گفت: از دیگر محورهای مهم این جشنواره استانی بررسی دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و تاثیر آن در پیشرفت وضعیت اقتصادی استان خواهد بود.
دهقان نژاد با اشاره به تشکیل کمیته‌های سه گانه این جشنواره در نخستین جلسه هماهنگی، یادآور شد: فراخوان این جشنواره و اعلام زمان ارسال آثار در مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد.
دهقان‌نژاد با بیان اینکه آثار منتخب جشنواره استانی به سومین جشنواره‌ ملی ارسال خواهند شد، افزود: از عموم اصحاب رسانه دعوت می‌ کنیم با ارسال آثار خود کیفیت جشنواره را ارتقا بخشند تا آثاری شایسته به مرحله ‌کشوری معرفی شود.
گفتنی است در نخستین جلسه هماهنگی جشنواره استانی ابوذر سید داوود قریشی به عنوان دبیر اجرایی، محمد عزیزی به عنوان دبیر کمیته علمی و کریم صمدزاده به عنوان دبیر کمیته پشتیبانی انتخاب شدند.
خبرنگار: مینا بازگشا** تنظیم: مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.