معاون امورمعادن و صنایع معدنی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی بر آمادگی این سازمان برای تعامل مثبت با نظام مهندسی معدن بر حسب وظایف و اختیارات قانونی تاکید کرد .
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مهرانگیز رحمانی در مجمع عمومی اعضای نظام مهندسی معدن استان ضمن اعلام این مطلب که جلوگیری از اتلاف زمان و تحمیل هزینه‌های اضافه به معدن‌کاران از اولویت اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت است بر انجام امور معدنکاران و حل مشکلات آنان با بهره گیری از اختیارات قانونی تاکید کرد .
 
وی با یادآوری مسئولیت سنگینی که رأی اعضا بر عهده هیئت مدیره منتخب قرار داده، ابراز امیدواری کرد که هیئت مدیره جدید به این مسئولیت سنگین واقف بوده و از امانت موجود به نحوه مناسب صیانت کنند.
 
وی تعامل بین اعضای نظام مهندسی معدن و هیئت مدیره بر پایه صبر و حوصله ضروری دانست و افزود : مطرح کردن دغدغه‌ها در فضای بردباری و سعه صدر به نفع همه خواهد بود و متضرر اصلی فضای پر التهاب خود اعضای نظام خواهند بود .
 
رحمانی با اشاره به لزوم تبعیت از قانون در تمامی امور، اضافه کرد: چنانچه به زعم ما قانون منطبق بر عدالت نباشد حق نداریم با سلیقه شخصی از آن عبور کنیم بلکه باید از طریق مجاری قانونی و تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت طرح موضوع در مجلس و سپس تغییر قانون مربوطه اقدام کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.