به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز یکشنبه در دیدار رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با وی افزود: در سفر اخیر سفیر جمهوری آذربایجان در ایران به این استان در خصوص ایجاد شرکت مشترک حمل ونقل جاده ای جهت حمل بارهایی اعلام آمادگی کرد.
وی ادامه داد: همچنین یکی از سرمایه گذاران بزرگ کشور ترکیه در بخش حمل و نقل نیز برای سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی اعلام آمادگی کرده است.
جبارزاده با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله توسعه استان گفت: یکی از هسته های کلیدی این برنامه حمل و نقل در نظر گرفته شده که پروژه های مختلفی نیز برای آن تعریف شده است.
وی اظهار کرد: در این برنامه شهرستان بستان آباد به عنوان هسته حمل و نقل استان در نظر گرفته شده تا همه کالاهایی که از کل کشور برای توزیع در شمالغرب کشور و خارج از کشور به این استان می آید به این شهرستان ارسال شود.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: از سرمایه گذاران در بخش نوسازی ناوگان و راه اندازی شرکت های بزرگ حمل و نقل حمایت می کنیم.
وی با اشاره به اینکه در استان روستاهایی وجود دارد که اکثر مردم آن در بخش حمل و نقل مشغول به فعالیت هستند، گفت: در سال جاری از محل اقتصاد مقاومتی از این بخش به عنوان بخش خدماتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
داوود کشاورزیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در این دیدار از اقداماتی که در چهار سال گذشته در راستای بهبود وضعیت جاده ای و حمل و نقل از سوی مدیریت ارشد استان انجام گرفته تقدیر و تشکر کرد.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.