به گزارش ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی عجب شیر با تاکید بر توسعه طرح ‌های نشاط اجتماعی در شهرها و روستاهای شهرستان اظهار کرد: بدون شک اجرای طرح نشاط اجتماعی در شهرستان، تحقق اهداف سیاست های امید اجتماعی را آسان تر می کند.
وی افزود: سه مقوله پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی، حقوق شهروندی و اخلاق و کرامت اجتماعی در اجرای طرح نشاط اجتماعی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه طرح نشاط اجتماعی در شهرهای عجب شیر و جوانقلعه اجراء می‌ شود خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه ها و ادارات، شاهذ جامعه ای عاری از آسیب ها باشیم.
فرماندار شهرستان عجب شیر همچنین از اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح در موسسات فرهنگی قرآن و عترت تسنیم، امام رضا(ع)، ریحانه ‌النبی(س) و فاطمه ‌الزهرا(س) در حال اجرا استا.
مراثی ادامه داد: این طرح همراه با برنامه ‌های متنوع آموزشی و تفریحی جهت بهره مندی کودکان و نوجوانان در حال اجراست.
وی با بیان اینکه برنامه ‌های مهارت‌ های زندگی، کلاس‌ های تربیتی، اخلاقی و احکام در این طرح برنامه‌ ریزی شده، گفت: اگر هزینه های فرهنگی با مشارکت دستگاه های اجرایی و با جهت دهی مناسب صورت گیرد قطعا عملکرد فرهنگی شهرستان قابل قبول خواهد بود.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.