به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز یکشنبه در دیدار مسئولان و کارکنان دادگستری با وی افزود: در کنار استفاده از فناوری های جدید در جهت رسیدگی به پرونده ها، برخورد مناسب با مراجعه کنندگان نیز باید در اولویت مسئولان قوه قضائیه باشد.
رئیس دادگستری اهر نیز در این دیدار گفت: این شهرستان از شهرستان های امن در آذربایجان شرقی بوده و جرایم خشن، مخل نظم عمومی، سرقت های خاص و مسلحانه در آن روی نداده است.
حجت الاسلام محمد علی نظری، افزود: ضرب و جرح عمدی، توهین و تصادفات به ترتیب 3 جرم کیفری عمده در پرونده های دادگستری این شهرستان است.
وی یادآوری کرد: برای جلوگیری از هرگونه تنش اجتماعی در این شهرستان، برخورد جدی دادگستری با اخلال کنندگان نظم عمومی از اولویت هاست.
رئیس دادگستری اهر با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم در این شهرستان مسئله بیکاری است گفت: برای حل مشکل بیکاری، دادگستری برای رفع موانع سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال از سرمایه گذاران حمایت می کند.
حجت الاسلام نظری با بیان اینکه با خائنین به بیت المال، مفسدان اقتصادی و متخلفان اداری از سوی دادگستری برخورد می شود، ادامه داد: کسانی که قصد سوء استفاده داشته باشند بدون هیچ تعارفی با آنان برخورد قانونی و احقاق حق می شود.
وی گفت: در سال گذشته 32 هزار و 562 فقره پرونده به دادگستری، دادسراها و شوراهای حل اختلاف این شهرستان وارد و رسیدگی شده است.
شهرستان اهر با 135 هزار نفر جمعیت در 100 کیلومتری شمال شرق تبریز واقع است.
خبرنگار: رضا بالاگر ** انتشار دهنده:رستگار
7225/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.