به گزارش روز یکشنبه ایرنا، اطلاعیه ستاد حاکی است، نماز عید فطر همزمان با سراسر کشور راس ساعت 8 صبح اول شوال در محل مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز و خیابان های اطراف اقامه خواهد شد و پیش از برگزاری آن، نماز صبح به امامت آیت الله محمدتقی آل هاشم امام جمعه موقت تبریز اقامه شده و قرائت دعای ندبه نیز پس از نماز صبح انجام می شود.
بر این اساس، پیش از اقامه نماز عید سعید فطر حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی سخنرانی خواهد کرد.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به کثرت جمعیت، با وضو بودن و همراه داشتن زیرانداز، مهر و در صورت امکان یک دستگاه رادیو برای استماع خطبه های نماز که جزئی از نماز است، به نمازگزاران سفارش می شود.
ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه تبریز با اعلام اینکه درهای مصلا از اول وقت برای اقامه نماز صبح باز می شود، محل اتصال و مسیر استقرار نمازگزاران از محل مصلا به خیابان های اطراف را به شرح ذیل اعلام کرده است:
* محل استقرار براداران:
1- داخل مصلا به طرف درب ورودی، خیابان طالقانی، سه راه طالقانی، خیابان امام خمینی (ره) به طرف شرق تا میدان ساعت تا امتداد میدان شهید بهشتی.
2- از خیابان امام خمینی (ره)به طرف غرب تا میدان شریعتی، میدان فجر و میدان قونقا.
* محل استقرار خواهران:
1- داخل مصلا، خیابان امام خمینی (ره) به طرف غرب تا چهارراه شریعتی، میدان فجر و میدان قونقا
2- خیابان امام خمینی به طرف شرق تا میدان ساعت تا میدان شهید بهشتی و خیابان های فرعی منتهی به خیابان امام (ره) شامل خیابان های خاقانی، ارتش شمالی، تربیت، فردوسی و شریعتی شمالی
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.