به گزارش ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با اعتبار اختصاص یافته، 119 طرح عمرانی در این شهرستان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: بیشترین اعتبار این شهرستان از محل تملک و دارایی های استان برای تکمیل طرح های نیمه تمام هزینه می شود.
فرماندار عجب شیر ، اظهار کرد: همه مسئولان باید با جدیت بر طرح های عمرانی حوزه کاری خود نظارت داشته باشند و از نزدیک در جریان روند کارها قرار گیرند.
مراثی، با اشاره به جوابگو نبودن این اعتبارها برای توسعه شهرستان، از مسئولان خواست برای افزایش اعتبارات تخصیصی با مدیران کل استان مکاتبه و هماهنگی داشته باشند.
وی گفت: مدیران شهرستانی باید اعتبارهای خود را فراتر از متوسط استانی در نظر بگیرند تا روند روبه رشد و مطلوب طرح ها به سرعت انجام شود.
وی، با بیان اینکه اعتبارها در راستای سند توسعه هر شهرستان توزیع می شود، افزود: اعتبارها در دولت تدبیر و امید واقعی در نظر گرفته شده و با توجه به مشکلات مالی و کمبود بودجه دولت، مسئولان باید با مدیریت و تدبیر از این اعتبارها و امکانات منطقه در راستای عمران و آبادی شهرها استفاده کنند.
فرماندار شهرستان عجب شیر با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان، گفت: این منطقه به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، دارای زمینه ‌های بالقوه ‌ای برای توسعه و پیشرفت است از این رو توجه بیش ‌از پیش دولت نسبت به این منطقه می ‌تواند موجبات توسعه این شهرستان را فراهم آورد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.