به گزارش ایرنا، علی فرجی روز دوشنبه در جلسه کمیته شورای برنامه ریزی شهرستان هشترود افزود: از این تعداد یک هزار و 793 پروژه با سه هزار و 320 میلیارد ریال از محل تملک دارایی های سرمایه ای و مابقی نیز از محل قانون توسعه متوازن اجرا می شود.
وی گفت: از محل ماده 23 جرایم رانندگی نیز بودجه ای برای بهبود حمل و نقل شهری در اختیار شهرداری ها قرار خواهد گرفت.
فرجی همچنین از رشد بودجه استان از محل نفت و گاز خبر داد و گفت: این رقم از 2 هزار و 900 میلیارد به سه هزار و 900 میلیارد رسیده است.
وی همچنین از اختصاص 10 میلیارد ریال برای تجهیز ایستگاه های هواشناسی استان به دستگاه های استاندارد و پیشرفته خبر داد.
فرماندار شهرستان هشترود نیز در این جلسه از اختصاص 230 میلیارد ریال به 75 طرح عمرانی در سالجاری از محل اعتبارات دارایی و سرمایه ای استان و توسعه متوازن خبرداد.
حسن مستفید گفت: برای 30 طرح 130 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه متوازن و برای 45 طرح در 21 فصل 100 میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان اختصاص یافته است.
وی گفت: ادارات راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی و شهرداری هشترود بیشترین سهم بودجه را به خود اختصاص داده اند.
مستفید گفت: سال گذشته ریالی از توسعه متوازن (ماده 180) به شهرستان هشترود که جزء مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تخصیص نیافته بود اما خوشبختانه امسال 130 میلیارد ریال به شهرستان اختصاص یافته است.
وی همچنین خواستار احداث و ایجاد ورودی و خروجی استاندارد از آزاد راه پیامبر اعظم(ص) به هشترود شد و گفت: در حال حاضر ورود و خروج از طریق یک آبراه و از راه روستایی عزیزکندی صورت می گیرد که غیر استاندارد و خطرناک است و هرساله چندین خانواده به خاطر استفاده از این مسیر جان خود را ازدست می دهند و این کار موحب بدبینی مردم به نظام و دولت می شود.
شهرستان هشترود با 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.