به گزارش ایرنا، منتخب شورای پنجم تبریز در این مراسم، نیکوکاری را سیره ارزشمند اهل بیت برشمرد و گفت: همراهی و همدلی مردم در قالب جشن های نیکوکاری نشان دهنده وجود روحیه حمایت از اقشارآسیب پذیر جامعه در بین مردم است.
شکور اکبرنژاد احسان و توجه بیشتر به معلولان را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: نگاه جامعه به معلولان نباید همراه با ترحم باشد.
وی با بیان اینکه نباید ضعف ها را به رخ همدیگر بکشیم گفت: اگر در کشور کاری دچار مشکل شده و پیشرفت نمی کند عامل آن عملکرد های ضعیف ماست زیرا نعمات فراوانی در کشور وجود دارد که بهره گیری درست از آنها می توان بر تمامی مشکلات فائق شد.
مدیر عامل مرکز نگهداری معلولان ذهنی و حرکتی زیر 14 سال نیز در این مراسم از کمک نقدی و غیرنقدی بیش از 10 میلیارد ریالی خیران به این مرکز در سال گذشته خبر داد.
بهزاد رستمی با بیان اینکه تا 2 ماه آینده ساختمان جدید مرکز نگهداری معلولان با استاندارد های روز دینا افتتاح خواهد شد گفت: زمین اهدایی این مرکز بیش از5 هزار متر مربع مساحت دارد و اولین کمک برای ساخت این مرکز از سوی ام الشهید محمد حسین تباشیری به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال بود.
در این جشن خیرین هشترودی 150 میلیون ریال کمک نقدی و 300 میلیون ریال کمک غیر نقدی به مرکز نگهداری معلولان ذهنی زیر 14 سال هشترود کمک کردند.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.