به گزارش ایرنا، علیرضا دهقان روز یکشنبه در مراسم جشن گلریزان شهرستان بناب ، اظهار کرد: طی سال گذشته خیران شهرستان حدود یک میلیارد و 900 میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان بناب کمک کردند که از این مبلغ یک میلیارد و 670 میلیون ریال به خانواده های زندانیان غیرعمد هزینه شد.
وی، از آزادی 22 زندانی غیرعمد توسط انجمن خیران این شهرستان در سال گذشته خبر داد و افزود: در تلاشیم با کمک های خیران عزیز با راه اندازی کارگاه های تولیدی کوچک خانواده های زندانیان و خود زندانیان را در برخی از این شغل ها به کار بگیریم و سرمایه های موجود در راستای ایجاد این کارگاه ها صرف شود.
دهقان اضافه کرد: خانواده های زندانیان با مشکلات فراوانی مواجه هستند که این کمک ها در حل مشکلات آن ها کار بزرگی است.
فرماندار بناب نیز در این مراسم با بیان اینکه خانواده های زندانیان غیرعمد چشم انتظار کمک های مالی خیران هستند، گفت: سرپرستان این خانواده ها هر کدام به دلایل غیرعمد در زندان بسر می برند و نیاز است که مورد حمایت مادی خیران و مردم قرار گیرند.
ولی الله فرج اللهی اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان بناب اوایل سال93 با کمک های 200 میلیون ریالی مردم خیر بناب شروع به کار کرد و الحمدلله ظرف 3 سال توانسته اقدامات ارزشمندی با کمک های خیران انجام دهد.
به گفته وی، هم اکنون 300 زندانی از این شهرستان در زندان مراغه محکومیت خود را سپری می کنند.
شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.
انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.