حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان فرمانداری، با بیان اینکه هرچند عملکرد فرمانداری در مرکز استان به طور معمول تحت سایه استانداری چندان مطرح نمی شود، افزود: اما فرمانداری تبریز وظایف بسیار مهمی در ارتباط با مسائل عمومی جامعه و امنیت و رفاه اجتماعی دارد.
وی افزود: فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت، مسئولیت پیگیری و هماهنگی امور در محدوده شهرستان را انجام می دهد و فرماندار تبریز هم که از مدیران باسابقه و مجرب است در زمینه های مختلف بحمدالله موفق عمل کرده است.
آل هاشم با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری، مراقبت از اشتغال پایدار و توجه به حل معضل بیکاری جوانان را مورد تاکید قرار داد و از فرماندار تبریز خواست در این مسایل اطلاعات لازم اعم از پیشرفت ها و یا مشکلات را به موقع به اطلاع وی برساند.
وی، به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و از اینکه انتخابات در حوزه تبریز در امنیت کامل و بدون مشکل برگزار شد، ابراز رضایت کرد.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان تبریز نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از انتخاب فردی مومن، فقیه و یادگار دوران ایثار و شهادت به امامت جمعه تبریز، حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در این جایگاه را مایه وحدت و همدلی مسئولین و مردم استان دانست.
رحیم شهرتی فر با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان تبریز و عملکرد ادارات در حوزه های مختلف، حاشیه نشینی و وضعیت برخی واحدهای تولیدی و صنعتی را عمده ترین دغدغه شهرستان عنوان و ابراز امیدواری کرد ادارات ذیربط در حل این مشکلات همدل و متحد بوده و نتایج حاصل از آن به نفع نظام و مردم عزیز شهر تبریز باشد.
وی، به برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیش از 16 هزار و 400 نفر برگزیده از متن مردم در قالب هیات های اجرایی و نظارت شهرستان تبریز در برگزاری انتخابات همکاری داشتند و خوشحالیم میزان مشارکت در این دوره از انتخابات رقمی چشمگیر بود.
شهرتی فر از امام جمعه تبریز درخواست کرد دستور فعال نمودن شورای هماهنگی و بررسی مسائل فرهنگی شهرستان را صادر کنند تا هماهنگی های لازم بین ارگان های ذیربط بیش از پیش فراهم گردد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار:محمد رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.