رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: درست است که امام(ره) در کنار ما نیستند، اما توصیه‌ها و منویات ا‌یشان چراغ راه ما بوده و جوانان باید این اندیشه‌های تابناک را مطالعه کنند.
حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری در حاشیه مراسم بزرگداشت امام‌خمینی(ره)، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه تمامی بخش‌های وصیت‌نامه‌ی امام(ره) حقیقتا مهم بوده و باید به آن اهتمام کنیم، اظهار کرد: دفاع از صیانت انقلاب و ارزش‌های ناب آن از تاکیدات مهم امام‌(ره) بود و چنانچه که در وصیت‌نامه‌شان نیز توصیه کرده‌اند که «من در میان شما باشم و یا نباشم، به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.» 
وی با بیان اینکه حفظ ارزش‌های انقلابی از وظایف مهم امت اسلامی است، ادامه داد: حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب و امام(ره) از جمله اهم موارد و تکالیف ما بوده و رهبری نیز در این راستا تاکید فراوان داشتند که مسئولان و مردم باید همواره انقلابی بمانند.
وی افزود: حفظ ارزش‌های اسلامی از مسایل بنیادین بوده و پایه و اساس انقلاب است، ما اگر از این اصول دست بکشیم، دیگر نیاز تحریم و... نخواهد بود، چرا که بدون ارزش‌های اسلامی، انقلاب از درون افول خواهد کرد و اینجاست که اسلام آمریکایی ظهور می‌کند، از این رو ما همواره باید بر ارزش‌های انقلابی توام با ارزش‌های اسلامی پافشاری کنیم.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر اینکه ارزش‌های انقلابی از شاخصه‌های اسلام ناب محمدی است، گفت: ما باید بر روی ارزش‌های انقلابی خود پافشاری کنیم، ما برای پیروزی و احیای این ارزش‌ها خون‌های زیادی داده‌ایم.
وی در توصیه‌ای به جوانان اظهار کرد: بیانات، صحبت‌ها و جمله‌ی مطالب امام(ره) همگی در مرکز حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) نگهداری شده و درست است که خود ایشان در کنار ما نیستند اما توصیه‌ها و منویات‌شان چراغ راه ما بوده و جوانان باید این اندیشه‌ها را مطالعه کنند.
وی افزود: حفاظت از کیان انقلاب، حمایت از مستضعفان در سراسر دنیا، مردم‌داری، رد بی تفاوتی، حضور همیشه در صحنه‌ی مردم، پایبندی به ارزش‌های اسلامی و... از جمله ارزش‌هایی است که امام(ره) بر آن تاکید داشته و جوانان باید این آثار را مطالعه کرده و روح خود را با صحیفه‌ی نور امام(ره) عجین کنند.
حجت‌الاسلام مظفری گفت: جوانان باید مطالعه کنند و دریابند که امام(ره) چه پیام‌هایی داشت و از کدام مکتب الهام می‌گرفت؟ چه تفکرات سیاسی و چه تفکرات اجتماعی داشت؟ 
وی افزود: توصیه‌های امام(ره)، الهام گرفته از اسلام ناب محمدی بود و چنانچه محتوای فرمایشات ایشان در بیانات مختلف در قرآن نیز ارائه شده است و خلاصه‌ی این توصیه‌ها، ایستادگی محکم و استوار در مقابل دشمن و ایجاد وحدت و اتحاد بین مسلمان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.