به گزارش ایرنا، محمدصادق پورمهدی روز سه شنبه در جلسه بررسی راهکارهای جذب گردشگر به استان، با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2008 گفت: باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای هرچه بهتر معرفی کردن تبریز بیش از پیش بهره جست.
وی در واکنش به طرح مشکلات موثر در جذب گردشگران خارجی به استان اظهارکرد: باید خودمان را بازخواست کنیم و بدون خودسانسوری برای حل مشکلات این حوزه همت کنیم.
پورمهدی با بیان اینکه مشکلات حوزه گردشگری با صحبت کردن و جلسات کلیشه ای رفع نمی‌شود، گفت: مدیران باید نسبت به مشکلات این حوزه، حساس باشند و تصمیمات متناسبی برای رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن و با نگاه به آینده اتخاذ کنند.
وی بر لزوم تشکیل یک کارگروه تخصصی برای بررسی دقیق مشکلات مربوط به ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان تاکید کرد و افزود: این کارگروه بدون سانسور و با نگرش واقع بینانه نسبت به بیان مشکلات این حوزه اقدام کند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های ارزشمند گردشگری در استان و بخصوص در منطقه ارسباران گفت: هیچ کمبودی در حوزه گردشگری نداریم ولی متاسفانه نتوانسته ایم داشته های خود را در حوزه ملی و بین المللی بشناسانیم.
وی بر لزوم افزایش تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری استان در فضای مجازی و رسانه ها تاکید کرد.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار دهنده:محمد رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.