فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به خدمات برجسته‌ی آیت‌الله شبستری در استان، گفت: هرگز آیت‌الله شبستری را فراموش نخواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، سردار غلام‌عسگر کریمیان در آیین بدرقه‌ی مردمی آیت‌الله شبستری در فرودگاه شهیدمدنی تبریز، اظهار کرد: در جمع صمیمی به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام، جانبازان و آزادگان در محضر آیت‌الله شبستری هستیم و ما قدردان زحمات بیش از دو دهه‌ی این عالم بزرگوار خواهیم بود.
وی افزود: هر چند حضور آیت‌الله شبستری در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب و حریم ولایت یک معامله با خداوند متعال بوده و قدردانی امثال من در روحیه‌ی سرشار این عالم تاثیری ندارد، اما به جهت رعایت ادب، از زحمات‌شان قدردانی می‌کنیم.
سردار کریمیان افزود: امروز بنده حس فرزندی را دارم که پدرش را از دست داده است؛ امروز آیت‌الله شبستری به عنوان پدر معنوی ما در حالی استان را ترک می‌کند که کارنامه‌ی بسیار درخشانی از خودشان برجای گذاشته‌اند.
وی با اشاره به رهنمودها و خدمات ارزنده‌ی آیت‌الله شبستری در استان، افزود: برای همیشه این مسیر درخشان و ولایی در تاریخ انقلاب و آذربایجان باقی خواهد ماند.
وی بیان کرد: حجت‌الاسلام آل‌هاشم فرزند آیت‌الله آل‌هاشم، همچون آیت‌الله شبستری در مسیر ولایت محکم و استوار گام خواهند برداشت و ما نیز به عنوان سربازان ولایت در کنارشان خواهیم بود.
وی ادامه داد: ما هرگز آیت‌الله مجتهد شبستری را فراموش نخواهیم کرد و هرگز از دفاع از انقلاب و ارزش های آن کوتاه نخواهیم آمد و شعار اصلی انقلاب را فراموش نمی‌کنیم.
فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: شعار انقلاب که مبارزه با استکبار و مبارزه با یزید زمان است همواره در زبان ما جاری بوده و شعار هیهات من الذله پابرجا خواهد بود و ما در این مسیر استوار قدم برخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: آیت‌الله شبستری به خوبی توانستند از عهده‌ی مسئولیت‌شان برآیند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.