باز هم آمده‌ایم تا مهر تاییدی برنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زده و دوباره بگویم " زنده باد ابران و ایرانی "؛ جرا که در نتیجه‌ی این مشارکت حداکثری، پیروز نهایی مردم غیرتمند ایران خواهد بود.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، این مردمی که امروز پای صندوق‌های رای آمده‌اند، همان مردمی هستند که رسانه‌های بیگانه در تلاش برای سیاه نمایی در مورد آنان است؛ اما مردم ایران همانند دوره‌های گذشته حماسه‌ای آفریدند از جنس حضور. 
وظیفه‌ی ما انعکاس تصاویر غرور آفرین مردم در پای صندوق هاست، انعکاس این حماسه، وحدت و همدلی مردم ایران را در پهنای جهان فریاد می‌زند؛ امیداست افراد منتخب با قابلیت‌های خود بر مشکلات جامعه غلبه کرده و جامعه را به طرف پیشرفت و موفقیت پیش ببرد و از آنچه که هستیم بهتر شده و موفقیت هایمان زبانزد همه شود. 
برگزاری انتخابات در این مرز و بوم کهن، صحنه‌‌های عجیبی را خلق کرده و همه‌ی مردم را به صحنه کشانده است؛ مردم شهرستان اهر نیز که همواره به غیرتمندی شهره هستند، همپای مردم ایران، پا به این صحنه‌ی سراسر غرور گذاشته و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و رهبری اعلام می‌کنند.  مردم شهرستان اهر همواره نقش بسزایی در انتخابات داشته و حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف به منصه‌ی ظهور رسانده‌اند. 

احساس مسئولیت کنیم! 
وحید مهدوی شهروند اهری در گفت و گو  با ایسنا در خصوص دلایل حضور خود در انتخابات، گفت: رای دادن وظیفه‌ی شرعی و انقلابی همه‌ی مردم است؛ وظیفه‌ داریم احساس مسئولیت داشته و با رای دادن به کاندید اصلح می‌توانیم از رئیس جمهور آینده حمایت کنیم. 
وی ادامه داد: همیشه دم از حق و حقوق می زنیم اما وقتی که باید از حقمان دفاع کنیم، نقشمان در جامعه کمرنگ می شود؛ باید حضور پر رنگ خود را به نمایش بگذاریم. 
وی بیان کرد: مشارکت در انتخابات در حقیقت به نوعی دفاع از حق و حقوق خودمان بوده از این رو باید برای استفاده از حق خویش، در این صحنه‌ی حساس حضور پیدا کنیم. 
مهدوی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات نه تنها استفاده از حق رای است به نوعی دفاع از ازرش‌های نظام و دستاورد‌‌های آن است، بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات با این میزان مشارکت، افتخاری برای نظام است.     لبیک‌گوی منویات رهبری هستیم 
خانم فهیمی که رای اول خود را در دوازدهمین دوره می‌دهد، با اشاره به اهمیت حضورش، بیان کرد: بسیار احساس خرسندی می‌کنم که می‌توانم با مشارکت در انتخابات، در تصمیم گیری سیاسی و سرنوشت کشورم نقشی داشته باشم، ما هموراه به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و پای آرمان‌های انقلاب خواهیم ایستاد. 
وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حاکی از این است که هم وطنان بیش از پیش قلبشان برای کشورشان  می‌تپد؛ از رای اولی ها می خواهم پای صندوق های رای حضور داشته باشند چرا که انتخابات فرصت تحقق خواسته‌های مردم است. 
وی اظهار کرد: به عقیده‌ی من رای اولی ها باید با انرژی تمام پای صندوق ها حاضر شده و کاندید مورد نظر خود را حمایت کنند و این را بدانند که جامعه به نظر جوان ها نیازمند است. 
فهیمی در خصوص اینکه اطراف خود عده‌ای از جوان ها در خصوص انتخابات نظر خاصی نداشته و بی‌انگیزه‌اند، عنوان کرد: برخی افراد هیچ نظری درباره‌ی انتخابات ندارند در حالی که تک تک مردم در انتخابات تاثیر داشته و از این طریق می‌توانند در سرنوشت کشورشان سهیم باشند؛ کسانی که شرکت نمی‌کنند از عواقب این کارشان خبر ندارند.     پای صندوق رای از کاندیدای خود حمایت کنیم نه درخیابان‌ها! 
سعید گرگانی، جوان 26 ساله‌ اهری در این خصوص اظهار کرد: حمایت از کاندیدا با ایجاد شلوغی در خیابان ها و انجام دادن بعضی کارهای نامناسب و ایجاد حاشیه کار درستی نیست، چرا که حمایت واقعی پای صندوق های رای مشخص می‌شود. 
وی در حالی که برگه‌ی رای خود را به صندوق می‌‌انداخت، بیان کرد: رای می‌دهم چرا که آرای تک تک مردم در انتخابات تاثیر خواهد داشت، اما این انتخابات به یک رای بسنده نیست، همه باید حاضر شویم؛ هر برگه‌ی رای در تعیین سرنوشت  چهار ساله‌ی کشور تاثیرگذار است. 
گفتنی است، مردم همه با شور و شوق آمده‌اند تا بار دیگر خط بطلانی بر توهمات دشمنان بکشند، آری این مردم آمده‌اند تا که فریاد "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را به اوج رسانده و پرچم ایران اسلامی را بار دیگر بر فراز جهان به احتزاز دربیاورند. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.