نشست تخصصی طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها با حضور اساتید و فرهیختگان در سالن اجتماعات سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی برگزارشد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان، نشست تخصصی طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها با حضوراساتید و فرهیختگان امروز 26 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی برگزارشد.
جعفر محسنی، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر وروستا در هفته جاری، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات می‌تواند باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی باشد.
وی، همچنین به فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام (ره) نیز اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در آیین‌های بزرگداشت رحلت امام راحل دشمنان نظام و انقلاب را مایوس می کند.
محسنی در اداهه به فعالیت‌های سازمان جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی یک سازمان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است و در زمینه‌های مختلف مشغول فعالیت می‌باشد.
سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، به فعالیت‌های معاونت فرهنگی این سازمان اشاره کرد و افزود: خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرکز افمارسنجی(ایسپا)، سازمان دانشجویان را از جمله مراکزی اعلام کرد که زیر نظر این معاونت فعالیت می‌نمایند.
ور در ادامه همچنین به فعالیت‌های معاونت آموزشی جهاددانشگاهی نیز اشاره کرد و گفت: معاونت آموزشی نیز در دو بخش کوتاه مدت و علمی کاربردی در حال فعالیت است و با برگزاری دوره‌های تخصصی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی زمینه آسان اشتغال آنان را فراهم می آورد.
محسنی همچنین در خصوص فعالیت‌های پژوهشی جهاددانشگاهی، اظهار کرد:  جهاددانشگاهی در زمینه فعالیت‌های پژوهشی خوب درخشیده و خوشبختانه کارهای خوبی انجام داده است.
سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایچان‌شرقی به فعالیت‌های معاونت پژوهشی این نهاد انقلابی در استان نیز اشاره کرد و گفت:  جهاددانشگاهی استان در زمینه انرژی‌های نو و تجدید پذیر کارهای خوبی انجام داده و در این زمینه در کشور به قطب تبدیل شده است.
محسنی به فعالیت مرکز درمان ناباروری نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در این زمینه نیز کارهای خوبی در این مرکز انجام می شود و هفته قبل هم با وزارت بهداشت جمهوری آذربایجان در زمینه همکاری و درمان بیماران نابارور این کشور بین دو طرف قراردادی امضا شده است.
پروین اشراقی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با اشاره به اجرای دومین مرحله طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها در استان گفت: اجرای این طرح یک فرصت است و باید از این فرصت برای ارتقای فعالیت‌های زنان استفاده نماییم.
وی، با بیان اینکه در اجرای مرحله اول این طرح نیز جهاددانشگاهی ما را یاری کردند، افزود: جهاددنشگاهی دارای پتانسیل زیادی است و امیدواریم بتوانیم با همکاری این نهاد و سایر دستکاه‌های اجرایی استان این طرح را به خوبی اجرا نمایم.
اشراقی با بیان اینکه در مرحله اول اجرای این طرح 13 استان در کشور پایلوت بودند، اظهار کرد: با توجه به اجرای موفقیت آمیز این طرح در مرحله اول، استان آذربایجان‌شرقی به عنوان یکی از استان‌های برتر اجرای فاز دوم نیز نیز با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال انتخاب شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، با اعلام اینکه در فاز اول این طرح 7 هزار و 700 نفر در این طرح مشارکت کردند، افزود: امیدواریم در مرحلعه دوم بتوانیم تعداد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.