بانک مسکن مدیریت شعب آذربایجان‌شرقی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تفاهم‌نامه  همکاری امضا کردند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مهدی احمدی، مدیر شعب بانک مسکن استان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه گفت: با توجه به اینکه کانون یک موسسه آموزشی و فرهنگی است، می تواند در جهت ارتقای سطح معلومات فرهنگی و آموزشی  منابع انسانی بانک مسکن موثر واقع شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تهیه مسکن آحاد جامعه از دغدغه‌های بسیار مهم بانک مسکن می‌باشد و پرداختن به این مسئله از دوران کودکی و نوجوانی یک رفتار استراتژیک است که می تواند این اقشار را در سن ازدواج صاحب خانه کند، بانک مسکن با توجه به رسالت اجتماعی خود و با هدف ارزش نهادن به کودکان ونوجوانان و آشنایی آنان با بانک و مفاهیم ساده اقتصادی، رفتار پس انداز، مفهوم سرمایه گذاری و خدمات نوین بانکی، طرح بانک کودک و نوجوان را با همکاری کانون به اجرا در می‌آورد.
 احمدی ادامه داد: برگزاری کلاس ها و برنامه های تفریحی - آموزشی برای آشنایی با رفتار پس انداز، بانک پذیری و همچنین رشد مهارت های مالی، اقتصادی در نسل جدید به زبان ساده، آمادگی نوجوانان برای شناخت و استفاده از خدمات بانکی در آینده و ارتقای دانش مالی، اطلاعات بانکی و عمومی کودکان و نوجوان از برنامه های آموزشی این طرح است.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح در استان، مقدمات انجام آن در کل کشور فراهم شده و انعقاد این تفاهم‌نامه گامی موثر در همکاری دو نهاد بانک مسکن  و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: به منظور توسعه و تضمین فعالیت های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تفاهم نامه ای بین کانون پرورشی استان و مدیر بانک مسکن شعب آذربایجان شرقی منعقد شد.
هادی یوسف زاده  افزود: این تفاهم نامه به منظور ترویج سنت پسندیده پس انداز با دیدگاه آینده نگری و تامین مسکن و تقویت بنیه مالی کودکان و نوجوانان میان کانون پرورشی استان و مدیر بانک مسکن شعب آذربایجان شرقی به امضا طرفین رسید.
وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری استان در برابر کودکان و نوجوانان رسالت خطیری بر عهده دارد، گفت: هدف از این تفاهم نامه نیز کمک به مسکن دار کردن کودکان و نوجوانان در آینده، فرهنگ سازی و آموزش کودکان ونوجوانان با موضوعات مرتبط با بانک و بانک پذیری آنها می‌باشد.
وی ادامه داد: افتتاح صندوق پس انداز مسکن برای کودکان، نوجوانان و جوانان، افتتاح آتیه طلایی برای تامین مالی آینده کودکان و نوجوانان، ترویج سنت پسندیده پس انداز با اجرای برنامه کارگاهی و کمک مالی و تامین بخشی از هزینه برنامه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان از جمله تعهدات مدیر بانک مسکن شعب آذربایجان شرقی در این تفاهم‌نامه می‌باشد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.