به گزارش ایرنا، ولی الله فرج اللهی روز دوشنبه در نشست توجیهی اعضای شورای تأمین شهرستان بناب با نامزدهای شورای اسلامی شهر بر لزوم رعایت قوانین و ضوابط فعالیت در عرصه انتخاباتی تاکید کرد و گفت: تبلیغات زودهنگام در تمامی عرصه ها رصد شده و با تخلفات در این زمینه برخورد قانونی می شود.
وی اظهارکرد: ما به عنوان مجریان انتخابات موظف به برگزاری هرچه سالم تر انتخابات هستیم و از این رو نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر سعی کنند خودشان را به مردم معرفی کنند و از برنامه های خود گفته و از تخریب سایر کاندیداها بپرهیزند.
رئیس شورای تأمین شهرستان بناب افزود: عملکرد تمامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و کانال ها و گروه های تشکیل شده در فضای مجازی رصد می شود و نامزدها و هواداران آن ها باید مطابق قانون رفتار کنند.
فرج اللهی خاطرنشان کرد: مدیران اصلی فعال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز در این راستا نسبت به مطالب منتشرشده در کانال های خود مسئولیت کامل داشته و در صورت بروز تخلفات پاسخگو خواهند بود.
وی اظهار کرد: راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی در معابر و ایجاد راه بندان در زمان تبلیغات بر اساس قانون ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه گفت: دیوارنویسی و تخریب اموال عمومی و دولتی مصداق جرم بوده و در صورت مشاهده با افراد متخلف برخورد خواهد شد.
فرج اللهی همچنین با بیان اینکه اسامی قطعی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر بناب فردا انتشار خواهد یافت؛ اظهارکرد: بر اساس دستورالعمل های وزارت کشور تعداد اعضای شورای اسلامی شهر بناب در این دوره 7 نفر خواهد بود که 52 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر بناب رقابت خواهند کرد .
در این جلسه فرمانده انتظامی بناب نیز با بیان اینکه امنیت برگزاری انتخابات به عهده نیروی انتظامی است؛ گفت: امیدوارم نامزدهای محترم انتخاباتی به عنوان قانون گذاران و مجریان آینده خود عامل به قانون باشند و هواداران خود را نیز به رعایت قانون ترغیب کنند.
سرهنگ رمضان اللهوردیان اظهار کرد: راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی از سوی برخی نامزدها از جمله دغدغه مسئولان بویژه عوامل نیروی انتظامی است و از این رو افرادی که اقدام به راه اندازی کارناوال درحین تبلیغات انتخابات کنند براساس قانون با آن ها برخورد خواهد شد.
وی با تأکید بر لزوم احترام به همدیگر از سوی تمامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی گفت: طرفداران نامزدها باید از پاره کردن عکس و بنرهای رقبای انتخاباتی پرهیز کنند و در صورت مشاهده این موارد با متخلفان برخورد خواهد شد.
شهرستان 140 هزار نفری بناب واقع در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی خود را برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت سال جاری همچون سایر نقاط کشور آماده می کند.
انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.