به گزارش ایرنا، مصطفی آجورلو روز چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی روسای اتحادیه‌های صنفی در حوزه اقتصادی باشگاه تراکتورسازی، با بیان اینکه امروز فوتبال یک کار اقتصادی می‌کند، افزود: این هفته قراردادی امضا و طرح ' آذرسل ' را راه‌اندازی می‌ کنیم که می‌ تواند در کنار سایر اپراتورهای تلفن همراه در سطح کشور فعالیت کند و ما از هواداران تراکتور درخواست خواهیم کرد برای ارتباطات خود از این اپراتور استفاده کنند.
وی اظهار کرد: اگر ما از دو میلیون هوادار خواهش کنیم از سیم ‌کارت تراکتوری استفاده کنند، باشگاه با این تعداد انبوه سود زیادی می ‌کند که این یک کار اقتصادی عظیم است و چنانچه پنج میلیون نفر از آذرسل استفاده کنند، این باشگاه مشکل مالی نخواهد داشت.
آجورلو با اعلام اینکه باشگاه تراکتورسازی در حال حاضر 200 میلیارد ریال بدهی دارد، گفت: ما برای جبران این بدهی‌ها از بیمه رازی، بیمه ایران و بانک کوثر بهره می ‌بریم و هواداران می‌ توانند در این بانک افتتاح حساب کرده و به تیم شان کمک کنند.
وی از اجرای چند طرح اقتصادی مهم در باشگاه تراکتورسازی برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد و گفت: به عنوان نمونه از فصل آینده هر آب ‌معدنی کولاک که به نام تراکتور به فروش برسد، سودش به باشگاه خواهد رسید.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: هم اکنون 90 درصد مردم با کارت‌ های بانکی خرید می ‌کنند و از پول نقد استفاده نمی ‌کنند، برای این ما با سازنده دستگاه های ' پوز ' قرارداد بستیم و اگر بتوانیم در تبریز و سایر شهرهایی که تراکتور هوادار دارد از این دستگاه استفاده کنیم از این وسیله نیز می‌ توان سالانه میلیاردها تومان درآمد کسب کرد.
وی ادامه داد: مردم باید بدانند که شما برای کمک به تراکتورسازی آمدید و من هرگز دستم را مقابل کسی دراز نکردم و امروز برای گرفتن پول از شما اینجا جمع نشده‌ایم بلکه قصد ما انجام یک کار مشارکتی است.
آجورلو گفت: ما تا امروز مبالغ زیادی بدون اینکه کسی ریالی به ما کمک کند برای این باشگاه آوردیم، اما از عملکردمان راضی نیستیم چون معتقدم باید صدها میلیارد به این باشگاه پول می‌ آوردیم.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
/3038/ 9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.