به گزارش ایرنا، سعید پورشریفی سه شنبه شب در آیین افتتاح ستاد مهندسین حامی دکتر روحانی در تبریز، با بیان اینکه دولت روحانی امتداد دولت اصلاحات است، گفت: انتخاب روحانی، انتخاب یک شخص نیست بلکه انتخاب یک تفکر اصیل است که باید استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به تاریخ انقلاب مشروطیت در ایران اسلامی، افزود: مبنای انقلاب اسلامی، استبداد ستیزی بود و مردم در خیابان‌ها علیه استبداد شعار می‌دادند و در تلاش بودند که «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را محقق کنند.
وی با انتقاد از عملکرد دولت سابق در تمامی حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اظهارکرد: عده ای درصدد بازگشت به آن هشت سالی هستند که آزادی و آرامش در کشور وجود نداشت.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی‌ها به ما می‌گویند که نمی‌دانید و نمی‌فهمید؛ ولی در 29 اردیبهشت به آنان نشان می‌دهیم که خوب می‌فهیم و ایران‌مان را دوست داریم.
پورشریفی تشریح کرد: دنبال منافع باندی و حزبی نیستیم چون به نفع خودمان فکر نمی‌کنیم، بلکه به منافع اجتماعی می‌اندیشیم و در شرایط فعلی، دولت دکتر روحانی، اصلح‌ترین دولت است و با تمام توان از آن حمایت می کنیم.
وی افزود: آن‌هایی که امروز می‌گویند دولت روحانی چه کاری انجام داده است، همان‌هایی هستند که در دولت سابق، اعتراضی نداشتند.
پورشریفی خاطرنشان کرد: دولت اصلاحات کشور را با رشد اقتصادی 6 درصدی تحویل دولت نهم داد و دولت روحانی همان اقتصاد را با رشد منفی 6 درصد تحویل گرفت.
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شعبه آذربایجان‌شرقی هم گفت: تلاش می‌کنیم تا با حمایت از دولت دکتر روحانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری، ایران اسلامی را بیش از پیش به سمت توسعه پایدار رهنمون سازیم.
بهزاد فرزام فرد با بیان اینکه دموکراسی ایرانی با معضلی به نام احمدی نژادیسم مواجه شده است، افزود: احمدی نژادیسم، برای همیشه تاریخ معضل سیاسی جامعه ایران خواهد بود و این تفکرهمان اقشاری را هدف می‌گیرد که در سایه اتخاذ سیاست‌های نامناسب در دولت نهم و دهم فقیر و فقیرتر شده‌اند.
وی با انتقاد شدید از وعده‌های پوپولیستی برخی نامزدهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: عده‌ای در مناظره تلویزیونی، وعده‌ای کذایی دادند و به این کارشان هم افتخار می‌کنند.
وی با بیان اینکه به خاطر آینده خود و فرزندانمان باید با جان و دل در این زمینه تلاش کنیم، گفت: آن‌هایی که به ما به چشم دشمن می‌نگرند، باید بدانند که ما آنان را برادران خود می‌دانیم و حتی به خاطر فرزندان آنان نیز تلاش می‌کنیم .
فرزام فرد تشریح کرد: برخی نامزدهای ریاست جمهوری تا یک ماه پیش قصدی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نداشتند، ولی به یکباره در تعطیلات نوروزی به فکر نامزدی افتاده‌اند که نتیجه آن نداشتن برنامه برای کشور است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای مجلس دهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: پرویز انصاری**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.