به گزارش ایرنا، سردار غلام عسگر کریمیان روز دوشنبه در یادواره شهرداری جامعه کارگری شهرستان بستان آباد با اشاره به جایگاه بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه گفت: عزت و عظمت امروز کشور در منطقه و جهان مرهون فداکاری های بی نظیر شهدا به ویژه در دوران دفاع مقدس و ایستادگی و تلاش همه اقشار مردم در دوران بعد از جنگ است.
وی با اشاره به توطئه های متعدد دشمنان در طول سال های مختلف از راهبرد جدید دشمن با عنوان پروژه نفوذ یاد کرد و افزود: همه باید در مورد نفوذ دشمن به دستگاه ها و بدنه ارگان ها و نهادهای انقلابی هوشیار باشیم.
وی با اشاره به وقت کشی های طرف آمریکایی برای از بین بردن فرصت های ایران، بدعهدی های آمریکایی ها را ناشی از خوی استکباری آن ها دانست.
سردار کریمیان افزود: راه حل مشکلات کشور تلاش جدی و روحیه جهادی و تکیه بر توانمندی های جوانان این کشور است و تمرکز بر خارجی ها یک اشتباه راهبردی و بسیار خطرناک و در واقع نادیده گرفتن قدرت و استعداد جوانان و نیروهای داخلی است.
وی کارگران را بازوهای مستحکم پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و گفت: بسیج کارگری نمونه ای از تشکل های جهادی در عرصه تولید و اشتغال است که برکات و آثار آن در سیتسم اقتصاد و تولید و قطع وابستگی در بسیاری از زمینه های تولیدی به خوبی نمایان است.
سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد هم با تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه و همچنین هفته کارگر، شهدا را مایه مباهات و افتخار کشور برشمرد و گفت: بزرگداشت این الگوهای عملی اخلاق به منظور ترویج فرهنگ جهاد و شهادت درجامعه بر همگان واجب است.
یادواره شهدای جامعه کارگری بستان آباد به مناسبت روز کارگر با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولان استانی و شهرستانی و کارگران در شرکت داروسازی زهراوی واقع در شهرک صنعتی عالی نسب برگزار شد.
خبرنگار: علی کبیر** انتشار : پرویز انصاری
/3071/7239
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.