به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته هریس با ارایه تحلیلی از علل دشمنی غرب به خصوص آمریکا با ملت ایران، بر ضرورت ایستادگی برگرفته از تعالیم اسلامی در مقابل دشمنان و زورگویان جهانی تاکید کرد.
وی، توانایی بی بدیل اسلام در رشد و شکوفایی جوامع انسانی ،ظرفیت شکل دهی به تمدن توامان مادی ومعنوی و نیز قدرت اسلام در مقابله با ظلم و تعدی را از دلایل اصلی دشمنی مستکبران با دین مبین اسلام برشمرد.
خطیب نماز جمعه هریس معیارهای انتخاب دولتمردان در دهه چهارم انقلاب اسلامی را عدالت مداری توام با معنویت و عقلانیت، حافظ فرهنگ اسلامی، تقوای الهی، روحیه جهادی وخدمت گزاری بی منت، برخورداری از روحیه انقلابی، ولایتمداری و مبارزه با فقر فساد و تبعیض و اشرافی‌گری برشمرد.
حجت الاسلام احمدی به مناسبت های هفته از جمله به 9 اردیبهشت ماه روز شوراها اشاره کرد و گفت: شوراها نقش مهمی در پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و رفاهی از طریق همکاری مردم دارند.
خطیب نماز جمعه هریس فرا رسیدن 11 اردیبهشت روز کارگر را تبریک گفت و افزود: کارگر ایرانی، کار خود را پیکار و مبارزه می داند و با کار مجدانه، مبتکرانه و مبتنی بر ذوق و استعداد با دنیای استکبار و کسانی که رکود وسقوط اقتصادی کشور را دنبال می‌کنند، مبارزه و مقابله می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن مبارزه با اسلام و جمهوری اسلامی ایران را به طور عمده بر روی اقتصاد متمرکز کرده است تا میان مردم با نظام و دولت شکاف ایجاد کند.
خبرنگار: محمدطلوعیان** انتشار: پرویز انصاری
/3071/7227
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.