به گزارش روز سه شنبه ایرنا، بر اساس این اطلاعیه همچنین از شهروندان مراغه ای خواسته شده است از آب لوله کشی شبکه آب شهری تا اطلاع بعدی فقط برای مصارف عمومی و غیر از شرب استفاده کنند.
بر این اساس، با توجه به تغییرات ناگهانی و شدید در کیفیت آب سد علویان و کاهش ظرفیت تصفیه آب شرب در تصفیه خانه شهر مراغه و نیز عدم توان حذف کامل کدورت آب در شبکه آبرسانی شهری، شهروندان برای مصارف شرب از آب بسته بندی استفاده کنند.
بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب مراغه، پرسنل این شرکت در تلاش برای رفع کدورت آب و افزایش تصفیه اب با کیفیت مناسب برای مصرف شهروندان هستند.
با توجه به این اطلاعیه از شهروندان نیز درخواست می شود با صرفه جویی در مصرف آب این شرکت را در جهت ارائه خدمات بهتر و نیز تسریع در رفع این مشکل یاری کنند.
هم اکنون خدمات شرکت آب و فاضلاب مراغه با حدود 500 کیلومتر خط انتقال آب و حدود 360 کیلومتر خط انتقال فاضلاب به مشترکان ارائه می شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری مراغه از شبکه اب شرب بهداشتی برخوردار بوده و تعداد 67هزار و 810 مشترک آب شهری و 58 هزار و 539 مشترک فاضلاب شهری در شهرهای مراغه و خداجو از خدمات شرکت اب و فاضلاب این شهرستان بهره مند هستند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.