سرهنگ ابراهیم مکارمی روز چهارشنبه به ایرنا گفت: با شناسایی و دستگیری سرکرده این گروه و با انجام تحقیقات تکمیلی، این فرد به همدستی 2 نفر دیگر و سایر سرقت های انجام یافته اعتراف کرد و گفت: با دستور قضایی همدستان وی نیز دستگیر و جهت تکمیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .
فرمانده نیروی انتظامی خداآفرین گفت: این سارقان بومی شهرستان و سابقه دار در انواع سرقت بوده و نیز تحت تعقیب دادگاه هستند.
وی افزود: این سارقان در تعطیلات نوروزی در نقاط مختلف شهرستان از جمله در بخش منجوان و گرمادوز و در روستاهای حوزه استحفاظی هنگ مرزی خداآفرین اقدام به سرقت از منازل می کردند .
وی گفت: اعضای این باند با شناسایی قبلی و با سوء استفاده از باز بودن درب و پنجره منازل و نبود حفاظ مناسب منازل اقدام به سرقت می کردند.
وی با بیان اینکه مبلغ سه میلیارد ریال چک پول از سارقان کشف شده است، گفت: تحقیقات جهت شناسایی مالخر و کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد.
سرهنگ مکارمی از مال باخته گان خواست جهت شناسایی سارقان با کلانتری نیروی انتظامی این شهرستان مراجعه نمایند وی همچنین ازمردم خواست تا هوشیاری کامل نسبت به ایمن سازی منازل خود داشته باشند ودر این خصوص با پلیس همکاری نمایند .
فرمانده نیروی انتظامی خداآفرین در بخش دیگر سخنان خود از افزایش تصادفات ساختگی و صحنه سازی شده در این شهرستان خبر داد و افزود: در چند روز گذشته بیش از چهار مورد از این افراد سودجو که با تصادف صحنه سازی شده قصد دریافت حق بیمه داشتند با هوشیاری پلیس راه شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
وی از مردم خواست در مقابل چنین افراد متخلف هوشیار باشند .
خداآفرین با جمعیت 34هزار نفری با سه بخش و هفت دهستان در فاصله 240کیلومتری تبریز قرار دارد.
خبرنگار: جواد زاده ** انتشار: انصاری
7468/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.