به گزارش ایرنا، حمید شکری روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید با تقدیر از همراهی و تعامل تنگاتنگ اعضای شورای اداری در پیشبرد امور شهرستان میانه افزود: ما با ارائه تفسیری درست از قانون، نزدیکترین راه را برای خدمت به مردم انتخاب خواهیم کرد.
وی گفت: مدیران ادارات باید اشراف کامل بر زیرمجموعه خود داشته و با کسانی که در راه پیشرفت و توسعه شهرستان سنگ اندازی کرده و روحیه جهادی خدمت ندارند به صورت جدی برخورد کنند.
فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه تفسیر قانون نباید در تضاد با خواسته ها باشد، افزود: اگر انجام کاری میسر نباشد باید با دلیل و منطق گزارش داده شود.
وی در ادامه با بیان اینکه چگونگی اعمال نظم و قانون، ورود و خروج کارکنان، سرعت و دقت در انجام کار، تکریم ارباب رجوع و رضایت مردم از اصولی است که باید مدیران ادارات و نهادها بر آنها دقت بیشتری داشته باشند، گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم تنها هدف از ایجاد تشکل ها و ادارات است و اگر این موضوع نادیده انگاشته شود، رضایت، همراهی و تعامل مردم مخدوش خواهد شد.
شکری همچنین از مدیران شهرستان خواست تا با درایت و دیپلماسی خاصی به جذب اعتبارات استانی خارج از بودجه های متداول اقدام کرده و از اختیارات خود برای توسعه شهرستان استفاده کنند.
فرماندار میانه وحدت رویه، تعامل و همکاری را سبب افزایش قدرت و توان بیشتر در راستای توسعه هر چه بیشتر شهرستان عنوان کرد.
خبرنگار: غلامی ** انتشار: رستگار
7231/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.