به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان شنبه شب در جلسه مدیریت بحران آذربایجان شرقی برای بررسی ابعاد و زوایای سیل اخیر در استان در تبریز افزود: پذیرش اینکه با یک سیل این تعداد افراد جان خود را از دست بدهند، خیلی سخت است.
وی با اشاره به اینکه آب اکثر مزارع را گرفته و مسیرها مسدود شده اند، ادامه داد: متاسفانه عدم دقت در رعایت کردن حریم رودخانه باعث این مشکلات شده است.
پزشکیان با بیان اینکه باید از همه عزیزان دست اندرکار به دلیل تلاش های جانانه شان تشکر کرد، گفت: معتقدم می شد با محاسبه خطرات را به صفر رساند.
وی با تاکید براینکه باید در ساخت جاده ها دقت کرد، افزود: این بارندگی بسیاری از جاده ها را تخریب کرده و آب گرفتگی ایجاد شده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بحث پل، جاده و سیستم مونیتور ضروری است که اقدامات لازم جهت ارتقا وضعیت انجام گیرد تا در مواجه با بلایای این چنینی خسارت کمتری داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، بارندگی های شدید دو روز گذشته در آذربایجان شرقی موجب جاری شدن سیل در برخی نواحی و خسارت دیدن معابر و زیرساخت های شهری و برون شهری، اراضی کشاورزی همچنین جان باختن تعدادی از مردم شهرستان های آذرشهر و عجب شیر شد.
شهرستان های آذرشهر و عجب شیر که عمده خسارت جانی و مالی سیل در این مناطق بوده در جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده اند.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.