استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی، جان باختن تعدادی از هموطنان را در حادثه سیل روز گذشته در شهرستان‌های آذرشهر و عجب‌شیر تسلیت گفت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، متن پیام دکتر اسماعیل جبارزاده به این شرح است:
 
مردم عزیز، گرانقدر و صبور شهرستان‌های آذرشهر و عجب‌شیر
 
رحمت الهی در دو روز گذشته سرتاسر استان عزیزمان را فراگرفت، اما در دو شهرستان آذرشهر و عجب شیر به دلیل طغیان رودخانه ها سبب حادثه دلحراش سیل شد و دل خانواده هایی را در این حادثه داغدار کرد.
 
از اولین ساعات بروز این حادثه همه نهادهای امدادی و بحران استان آذربایجان شرقی همراهی نیروهای عزیز مردمی و نظامی وارد عملیات امدادرسانی شدند و در کنار مردم داغدیده و حادثه دیده هستن.
 
اینجانب ضمن ابراز تاسف و تاثر فراوان از حادثه سیل اخیر خود را شریک غم خانواده های عزیز از دست داده می دانم و این مصیبت وارده را به این عزیزان از صمیم قلب تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
 
امیدوارم با تلاش همه جانبه تمامی دستگاه ها و نهادهای امدادی و خدماتی شاهد پیدا شدن مفقودان این حادثه باشیم.
 
بدیهی است همه مسئولان ادارات و سازمان ها تا اتمام عملیات امداد در کنار مردم به وظایف خود به شایستگی عمل خواهند کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.