به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس از ساعت 17 امروز (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم خواهند رفت. قبل از این بازی حواشی زیادی روی سکوهای ورزشگاه دیده شد که در زیر می‌آید:

* اتوبوس پرسپولیسی‌ها ساعت 15:30 وارد ورزشگاه شد و در این بین برانکو از تیم جدا شد و به کنار زمین رفت تا از شرایط ورزشگاه دیدن کند.

* به محض ورود برانکو به کنار زمین هواداران تبریزی شعارهای تندی را علیه او سر دادند. هواداران همچنین علیه مهدی طارمی شعار دادند.

* عده‌ای از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند که هر موقع قصد تشویق این تیم و برانکو را دارند، با اعتراض شدید هواداران تبریزی مواجه می‌شوند.

* در فاصله یک ساعت مانده به شروع بازی حدود هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار حضور داشتند که نیمی از آنها پرسپولیسی بودند.

* هواداران پرسپولیسی در گوشه‌ای از ورزشگاه مستقر شده بودند و سرود قهرمانی سر می‌دادند. این در حالی بود که هواداران تبریزی مدام در حال فحاشی به پرسپولیسی‌ها بودند.

* علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی به اضافه تعدادی از مسئولان باشگاه پرسپولیس یک ساعت قبل از آغاز بازی به ورزشگاه آمده و در جایگاه ویژه مستقر شدند.

* هواداران تبریزی علیه طاهری الفاظ رکیکی به کار بردند. 

* هواداران ماشین‌سازی علیه مهدی تاج شعار دادند و فدراسیون فوتبال را مافیایی دانستند.

* ماشین‌سازی در بازی برابر پرسپولیس با ترکیب؛ مهدى اسلامى، ادسون هنریکه، سعید مهدى‌پور، امین حاج‌محمدى، کاخبر کاکاشویلى، امین قاسمى‌نژاد، سعید قائدى‌فر، حمید على‌عسگرى، محمد رحمتى، حامد پاکدل و عزیز ابراهیم‌اف به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617515
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.