به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده ادامه داد: در آذربایجان شرق این آمادگی وجود دارد که هر برنامه ای که وزارت امور خارجه در حوزه توسعه اقتصادی علاقمند به اجرا آن باشد در استان اجرایی کنیم.
جبارزاده اظهار کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است با تمام توان در آذربایجان شرقی تلاش می کنیم.
وی اضافه کرد: یکی از بخش های اقتصاد مقاومتی توجه به بازارهای بین المللی و توسعه صادرات غیرنفتی است که عمده مقدمات آن بر عهده وزارت امور خارجه است و آماده ایم ایده ها و برنامه های این وزارت در این حوزه را عملیاتی کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته نشست های متعدد خارجی در استان برگزار شد و آماده ایم برای تحقق اقتصاد مقاومتی میزبان برنامه ها و نشست های مختلف وزارت امور خارجه در این استان باشیم.
وی ادامه داد: برای تحقق اهداف وزارت امور خارجه در مقوله اقتصاد مقاومتی علاقمند به همکاری با این وزارتخانه هستیم.
جبارزاده گفت: در نوروز سال جاری با توجه به وحدت، همدلی و صمیمیت بین مسئولان فرودگاه بین المللی تبریز، نیروهای انتظامی و امنیتی و شرکت های هوایی با وجود امکانات محدود پروازهای مختلف انجام شد به طوری که در برخی روزها 34 پرواز در این فرودگاه ساماندهی شد.
وی ادامه داد: با توجه به خرید هواپیماهای جدید مردم به دنبال پرواز و استفاده از این هواپیماها هستند که ضروری است شرکت های هوایی فعال در استان این خواسته مردم را مورد توجه خود قرار دهند.
استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این سامانه آذربایجان شرقی از نظر میزان صدور روادید و ورود مهمانان خارجی رتبه نخست در کشور را از آن خود خواهد کرد.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار دهنده : محمد رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.