رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت مسه اشتوتگارت آلمان از ثبت نام 180 هزار غرفه‌دار برای شرکت در نمایشگاه ای ام بی آلمان در شهر آفتاب تهران خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، برنارد مولر در همایش دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین ابزار و تجهیزات فلزی در تبریز اظهار کرد: شهر اشتوتگارت آلمان جزو یکی از برترین شهرهای صنعتی آلمان به شمار می‌آید که دارای جمعیتی حدود دو میلیون است.
وی افزود: اکثر قریب به اتفاق این تعداد جمعیت نیز شاغل بوده و نرخ بیکاری این شهر سه درصد است.
وی با اشاره به اختراعات اشتوتگارت عنوان کرد: مرسدس بنز، کار بنز، اولین سه چرخه بنزینی دنیا، اره برقی و پورشه اولین ماشین چهار چرخه ی دنیا از جمله اختراعات این شهر هستند.
مولر با بیان اینکه شرکت مسه اشتوت گارت از جمله شرکت‌های موفق به شمار می‌آید، تاکید کرد: این شرکت دولتی با تراز مالی 150 میلیون یورو و 400 نفر کادر، اقدام به برگزاری سالانه‌ی بیش از 70 نمایشگاه می‌کند.
وی افزود: بهترین نمایشگاه‌های دنیا از جمله نمایشگاه ماشین‌های کلاسیک در این شهر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ای ام بی گفت: این شرکت از سال 1968 میلادی شروع به فعالیت کرده و هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.
هیات مدیره‌ی شرکت مسه‌ی اشتوتگارد آلمان متذکر شد: ای ام بی اولین برند وارد شده به ایران پس از رفع تحریم‌ها است که این تیم اقدام به برگزاری نمایشگاه با حضور برندهای مطرح و معتبر صنعتی در حوزه‌ی ماشین ابزار و فلزکاری می‌کند و 111 شرکت در این تیم حضور دارند و هدف عمده از برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین ابزار و تجهیزات فلزکاری در سال جاری در شهر آفتاب تهران، پاسخ به تقاضای مشتریان است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.